گزارش اختصاصی چیلان از مجمع عمومی سالیانه صدر تامین تقسیم سود ۲۲۵ تومانی در مجمع تاصیکو / افزایش ۷۱ درصدی سود شرکت
مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین امروز برگزار و به ازای هر سهم 225 تومان سود تقسیم شد. نادری مدیرعامل مجموعه در گفت‌وگوی اختصاصی با چیلان از افزایش 71 درصدی سود این شرکت نسبت به سال گذشته ابزار خرسندی کرد.

به گزارش  چیلان ، مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو) با حضور ۸۴ درصد از سهامداران امروز برگزار شد. در این مجمع به ازای هر سهم ۲۲۵ تومان سود تقسیم شد.

امیرحسین نادری، مدیرعامل تاصیکو در این مجمع گفت: شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین توانست در میان ۲۲ شرکت سرمایه گذاری رتبه اول در حوزه فلزی بورسی را با بازدهی۱۱۱ درصدی به دست آورد.

وی از افزایش۷۲ درصدی سود خالص شرکت خبر داد و گفت: سود خالص تاصیکو از ۴۴۴۶ میلیارد تومان در سال مالی ۱۴۰۱ به ۷۶۳۶ میلیارد تومان در سال مالی منتهی به   ۱۴۰۲رسیده است.

او تصریح کرد: تاصیکو موفق به ثبت رکورد فروش صادراتی در سه سال اخیر شده و اکنون نیز سرمایه‌گذاری بر طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های تابعه از جمله پارس تامین، زغالسنگ پروده طبس، پشم شیشه و‌ دیگر شرکت ‌ها از  اولویت اصلی تاصیکو است. معدن طلای پارس تامین تا پایان سال ۱۴۰۲ و معدن طلای کردستان تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

نادری ادامه داد: بیشتر طرح‌های این هلدینگ با دو هدف خلق ارزش افزوده برای سهامداران و توسعه و اشتغال منطقه‌ای به‌ویژه در مناطق محروم کشور مانند سیستان و بلوچستان، کردستان و ایلام برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: اخذ مجوز اولیه جهت ایجاد صندوق پروژه سهامی عام با محوریت عناصر گرانبها نیز در دستور کار تاصیکو قرار دارد.

امیرحسین نادری همچنین در حاشیه مجمع در مصاحبه اختصاصی با  چیلان  گفت: توزیع سود ۷۰۰۰ میلیارد تومانی اتفاق خوبی بود که در مجمع امروز صورت گرفت.

وی افزود: سود شرکت در سال جاری نسبت به سال گذشته ۷۱ درصد افزایش داشت و تاصیکو توانست با این دستاورد در گروه خود رتبه نخست رشد سود را به دست آورد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ برای این مجموعه سالی پربار بود که برگزاری این مجمع نیز بر دستاوردهای آن اضافه شد.

2

تاریخ انتشار : ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۹
شناسه مطلب : 53501
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی