اختصاصی چیلانشکاف تولید فولاد در چین و جهان به روایت تصویر / افت و خیز تولید در بزرگ‌ترین فولادسازان جهان
منحنی مربوط به تولید چین در نمودار به روشنی جایگاه متمایز این کشور را در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان بزرگ فولاد جهان به تصویر می‌کشد.

به گزارش  چیلان  نمودار زیر براساس داده‌های انجمن جهانی فولاد ایران ترسیم شده است. نمودار تولید فولاد میانی در چین در جایگاه بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد جهان را در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ میلادی نشان می‌دهد (منحنی قرمز تیره)

بنا داده‌های انجمن تولید فولاد چین در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی به ترتیب حدود ۹۲۹ میلیون تن، ۹۹۵ میلیون تن، یک میلیارد و ۶۴ میلیون تن، یک میلیارد و ۳۵ میلیون تن و یک میلیارد و ۱۷ میلیون تن بوده است.

منحنی‌های دیگر افت و خیز تولید فولاد در ۹ کشوری که پس از چین در گروه بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بزرگ فولاد جهان قرار دارند را نشان می‌دهد. منحنی‌های آبی روشن تولید هند، سبز تولید ژاپن، بنفش تولید امریکا، آبی تیره تولید روسیه، قرمز روشن تولید کره جنوبی، سبز تیره تولید آلمان، قهوه‌ای تولید ترکیه، سبز روشن تولید برزیل و نارنجی تولید ایران را نشان می‌دهند.

فاصله منحنی تولید چین از ۹ کشور دیگر به وضوح شکاف چشمگیری که بین تولید فولاد در چین و دیگر فولادسازان بزرگ جهان وجود دارد را به تصویر می‌کشد.

اصلی 7 scaled

2

تاریخ انتشار : ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۳
شناسه مطلب : 53706
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی