مدیر بازاریابی و فروش فولاد خراسان تغییر کرد / هیهات به‌جای بختیاری /بختیاری سمت جدید گرفت
مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان طی حکمی، حسین بختیاری، معاون «بازاریابی و فروش» فولاد خراسان را به سمت مدیرعاملی شرکت تازه تاسیس «فولادگستر امید و آتیه‌ شرق» منصوب کرد و امیررضا هیهات، معاون برنامه‌ریزی و فناوری این شرکت را با حفظ سمت، با اعطای عنوان سرپرستی، مامور اداره «معاونت بازاریابی و فروش» شرکت مجتمع فولاد خراسان نمود.

به گزارش  چیلان ،مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان طی حکمی، حسین بختیاری، معاون «بازاریابی و فروش» فولاد خراسان را به سمت مدیرعاملی شرکت تازه تاسیس «فولادگستر امید و آتیه‌ شرق» (وابسته به شرکت مجتمع فولاد خراسان) منصوب کرد و امیررضا هیهات، معاون برنامه‌ریزی و فناوری این شرکت را با حفظ سمت، با اعطای عنوان سرپرستی، مامور اداره «معاونت بازاریابی و فروش» شرکت مجتمع فولاد خراسان نمود.

طهمورث جوان‌بخت بعداز ظهر روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه در نشستی با حضور معاونان و مدیران ارشد شرکت مجتمع فولاد خراسان، ضمن قدردانی از زحمات حسین بختیاری معاون «بازاریابی و فروش» فولاد خراسان که در آستانه نایل شدن به کسوت بازنشستگی است، وی را به سمت مدیرعاملی شرکت بازرگانی «فولاد گستر امید و آتیه‌ شرق» منصوب کرد و از وی خواست که با بهره‌گیری از تجربیات گران‌سنگ خود در حوزه بازرگانی فولاد خراسان، سکان این شرکت بازرگانی را با تمرکز بر ارتقای تعاملات تجاری، بازاریابی و فروش داخلی و خارجی محصولات بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور بر عهده بگیرد.

حسین بختیاری، که هدایت شرکت تازه تاسیس بازرگانی «فولادگستر امید و آتیه شرق» به وی سپرده شده، از سال ۱۳۸۰ در فولاد خراسان مشغول انجام وظیفه بوده و سمت هایی همچون «رییس تولید»، «مدیر آزمایشگاه‌های بهره‌برداری»، «مدیر بازاریابی و فروش» و «معاونت بازاریابی و فروش» فولاد خراسان را عهده‌دار بوده است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی متالورژی و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد متالورژی است.

گفتنی‌است هیهات، سرپرست معاونت بازاریابی و فروش فولاد خراسان، از سال ۱۳۷۸ با سمت‌هایی همچون «مدیریت کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌ها» و «معاونت برنامه‌ریزی و فناوری» مشغول خدمت است.

photo ۲۰۲۳ ۰۹ ۰۷ ۰۰ ۴۷ ۲۹

2

تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۶
شناسه مطلب : 53958
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی