در بازدید میدانی مدیرعامل شستان از فولاد امیرکبیر مطرح شد:حمایت شستان از افزایش ۳۰ درصدی توان تولید فجر
شستان یکی از هلدینگ‌های تخصصی سرمایه‌گذاری کشور طی سال‌های ابتدایی عمر خود مشغول به ساخت ابر پروژه‌های ملی در صنعت پتروشیمی بوده و هم اکنون با به‌ثمر رساندن بخش‌های قابل توجهی از پروژه‌های خود، درپی ایجاد تحول در سبد سرمایه و دارایی خود است.

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل شستان، ۲۸ شهریور در سایت شرکت فولاد امیرکبیر کاشان حضور یافت و به همراه معاون منابع انسانی و پشتیبانی، مدیران حقوقی و قراردادها و حوزه مدیرعامل و روابط عمومی خود، بازدید میدانی از این شرکت داشت.

در این بازدید مدیرعامل شستان بر اهمیت به‌روز نگه داشتن خطوط تولید فجر تاکید و گفت: مزیت‌های کنونی که تفاوت و تمایز این شرکت با رقبا را پدید آورده باید حفظ شود تا بازده دارایی و سودآوری در دوره‌های آتی نیز تضمین گردد. وی افزود این امر نیازمند تهیه یک برنامه تحولی براساس اشراف کامل بر آینده بازار است.

عباسی در ادامه خواستار توجه ویژه به معیشت کارکنان شد چراکه نیروی انسانی متخصص یکی از مهمترین مولفه‌های افزایش بهره‌وری است.

وی همچنین همراهی و حمایت از مجموعه تولیدی و همچنین ارزش سهام فجر را وظیفه شستان اعلام و گفت این شرکت به‌منظور تعالی و موفقیت فولاد امیرکبیر در تمام عرصه‌ها درحال پشتیبانی است‌.

عباسی در پایان گفت آماده کمک برای تامین مالی طرح‌هایی که به تایید هیات مدیره فجر رسیده هستیم و البته در این مسیر، منابع شرکت که در بانک‌ها قرار دارند باید به شکلی مناسب راهبری شود تا حداکثر بازدهی را داشته باشند.

شهرام عالی‌وند؛ مدیرعامل فولاد امیرکبیر نیز در این بازدید گزارشی جامع از فعالیت‌های ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ این شرکت، ارائه نمود که اخبار خوبی برای سهامداران فجر است.
افزایش فروش و درآمد حاصل از خدمات از ۲۰.۱۷۷ به ۲۸.۸۸۸ میلیارد ریال، افزایش ۸ درصدی وزنی فروش داخلی از ۵۶.۸۷۸ تن به ۶۱.۳۶۸ تن، کاهش ۴ درصدی بهای تمام شده نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۱۹.۰۳۶ به ۱۸.۲۳۳ میلیارد ریال و افزایش حاشیه سود خالص از ۴ درصد به ۳۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، خلاصه‌ای از عملکرد ۵ ماهه فجر در سال جاری است.

وی در ادامه اخبار امیدآفرین فجر برای سهامداران از برنامه‌ریزی جهت بهبود عملکرد خطوط تولید که افزایش ۳۰ درصدی توان تولید فجر را درپی دارد خبر داد.

برنامه‌ریزی و آینده‌پژوهی با هدف حفظ و تقویت مزیت‌های رقابتی سبد محصولات در بازار داخلی و صادراتی گالوانیزه نیز از اولویت‌هایی است مورد اشاره عالی‌وند بود.

 

شستان

2

تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
شناسه مطلب : 54383
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی