برای اولین بار در صنعت فولاد کشور؛خرید، نصب و بهره برداری از دستگاه تمام اتوماتیک برش خرسک، ته تاندیش و قراضه های فولادی توسط شرکت آهن و فولاد ارفع
اولین دستگاه اتوماتیک برش خرسک، ته تاندیش و قراضه های فولادی از یکی از برترین شرکت های سازنده دنیا، بر اساس آخرین تکنولوژی روز و استاندارد های زیست محیطی اروپا توسط این شرکت فولادی خریداری شده است.

به گزارش  چیلان ، اولین دستگاه اتوماتیک برش خرسک، ته تاندیش و قراضه های فولادی از یکی از برترین شرکت های سازنده دنیا، بر اساس آخرین تکنولوژی روز و استاندارد های زیست محیطی اروپا توسط این شرکت فولادی خریداری شده است.

نکته حائز اهمیت در این پروژه، اجرای کلیه عملیات نصب، ساختمانی، سازه های فلزی و سیستم جمع آوری غبار توسط پیمانکاران توانمند داخلی خواهد بود.
مزیت مهم دستگاه مذکور، برش قطعات مستعمل فولادی با سرعت، کیفیت و ایمنی بسیار بالا جهت کارکرد بهره برداران و همچنین سیستم جمع آوری گرد و غبار با کمترین آلودگی زیست محیطی مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا می باشد. شرکت ایتالیایی سازنده علاوه بر طراحی، ساخت و نظارت بر  نصب،  کلیه مراحل آموزش پرسنل بهره بردار را نیز بر عهده خواهد داشت.

با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی برای شرکت آهن و فولاد ارفع، این پروژه نقش بسیار مهمی در حذف آلایندگی فرآیند برش ضایعات فولادی خواهد داشت و برای اولین بار در صنعت فولاد کشور، شاهد اجرای عملیات اتوماتیک برشکاری ضایعات فولادی با سیستم غبارگیر خواهیم بود که هیچ گونه آلایندگی برای محیط زیست نخواهد داشت. سیستم غبارگیر به کار رفته در این طرح از نوع Bag Filter و مجهز به دو دستگاه الکتروموتور و فن بوده و با توجه به تکنولوژی،  ظرفیت بالای مکش و فیلتراسیون به کار رفته ، بهترین عملکرد را در حذف آلایندگی فرآیند برشکاری خواهد داشت.

همچنین شرکت آهن و فولاد ارفع، همگام با فولاد سازان برتر دنیا علاوه بر رعایت  کامل مسائل زیست محیطی، حرکت به سمت Circular Economy و بازیافت و بازچرخانی پسماندهای مناسب فولادی خود را جهت استفاده مجدد در کوره ذوب با استفاده از ماشین برش‌ مذکور فراهم آورده است.

ارفع 26

2

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۶
شناسه مطلب : 54994
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی