گذر موفق از پیک بار شبکه برق سال ۱۴۰۲ در نیروگاه های سیکل ترکیبی و خورشیدی چادرملو
با رهنمودهای مدیریت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و تلاش پرسنل، نیروگاه سیکل ترکیبی سرو چادرملو با شاخص ضریب بهره‌برداری و ضریب اطمینان ۱۰۰ درصد با تولید ۱،۱۹۲،۸۶۵ مگاوات ساعت انرژی، بدون خروج از تاریخ اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ با حداکثر توان تولیدی پیک بار تابستان ۱۴۰۲ را با موفقیت گذراند و با تولید برق پایدار و مطمئن برای کلیه مشترکان سراسر کشور کمک شایانی به شبکه برق کشور نموده است.

به گزارش  چیلان ، با رهنمودهای مدیریت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و تلاش پرسنل، نیروگاه سیکل ترکیبی سرو چادرملو با شاخص ضریب بهره‌برداری و ضریب اطمینان ۱۰۰ درصد با تولید ۱،۱۹۲،۸۶۵ مگاوات ساعت انرژی، بدون خروج از تاریخ اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ با حداکثر توان تولیدی پیک بار تابستان ۱۴۰۲ را با موفقیت گذراند و با تولید برق پایدار و مطمئن برای کلیه مشترکان سراسر کشور کمک شایانی به شبکه برق کشور نموده است.

همچنین نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی شهید فخری زاده در ۴ ماه پیک بار تابستان با تولید ۸،۰۵۷ مگاوات ساعت انرژی پاک و تجدیدپذیر با رشد ۲۸ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل کمک شایانی به عبور موفقت‌آمیز از پیک بار شبکه نموده است.

این در حالی است که با اعمال محدودیت‌های مصرف از طرف وزارت نیرو ۱۷۰۰ ساعت برق کارخانجات تولیدی این شرکت در طول پیک بار تابستان قطع گردیده است.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۱۶ ۱۴ ۰۷ ۱۰

2

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
شناسه مطلب : 55429
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی