حضور فولاد مبارکه در جمع ۵ شرکت برتر فولاد جهان در حوزه «مدیریت تعالی در پایداری»
انجمن جهانی فولاد به عنوان معتبرترین انجمن صنعت فولاد در جهان هرساله از شرکت‌های عضو به دلیل مشارکت‌شان در صنعت فولاد طی یک دوره یک‌ساله در ۶ بخش مجزا شامل تعالی در تولید فولاد کم‌کربن، بهترین نوآوری سال، تعالی در پایداری، تعالی در ارزیابی چرخه عمر محصول، تعالی در آموزش و مهارت، تعالی در برنامه‌های ارتباطی درون و برون سازمانی که صنعت را تحت تاثیر قرار می‌دهند، پس از ارزیابی توسط داوران مستقل، قدردانی می‌کند. این رقابت با توجه به حضور بزرگ‌ترین فولادسازان دنیا از معتبرترین جوایز صنعت فولاد در جهان است.

به گزارش  چیلان ،انجمن جهانی فولاد به عنوان معتبرترین انجمن صنعت فولاد در جهان هرساله از شرکت‌های عضو به دلیل مشارکت‌شان در صنعت فولاد طی یک دوره یک‌ساله در ۶ بخش مجزا شامل تعالی در تولید فولاد کم‌کربن، بهترین نوآوری سال، تعالی در پایداری، تعالی در ارزیابی چرخه عمر محصول، تعالی در آموزش و مهارت، تعالی در برنامه‌های ارتباطی درون و برون سازمانی که صنعت را تحت تاثیر قرار می‌دهند، پس از ارزیابی توسط داوران مستقل، قدردانی می‌کند. این رقابت با توجه به حضور بزرگ‌ترین فولادسازان دنیا از معتبرترین جوایز صنعت فولاد در جهان است.

شرکت فولاد مبارکه در سال جاری برای نخستین بار در جمع فولادسازان بزرگ جهان به‌عنوان نامزد نهایی در بخش جایزه “مدیریت تعالی در پایداری” معرفی شد. با توجه به سیاست‌ها و اقدامات استراتژیک این شرکت در پروژه “مدیریت بازچرخانی آب و استفاده از پساب‌های شهری جوامع محلی” و تاثیر این پروژه در مدیریت پایدار منابع آبی و ایجاد ارزش مشترک با جامعه، به عنوان یکی از ۵ پروژه برتر این دوره در بین نامزدهای دریافت این جایزه قرار گرفت.

طی فرایند ارزیابی در این بخش، ابتدا ۲۳ پروژه از طرف شرکت های مختلف فولادساز ، متقاضی حضور در بخش جایزه تعالی پایداری شدند، که براساس ۴ شاخص شامل تاثیرات مثبت و دستاوردهای پروژه، اطلاع‌رسانی به ذینفعان ،رهبری و امکان تکرارپذیری پروژه در شرکت‌های دیگر و مربوط بودن پروژه با ماموریت شرکت‌ها و اهمیت آن از نظر استراتژیک توسط هیئت داوران مستقل از کشورهای انگلستان، کانادا، هندوستان، کره جنوبی، آمریکا و برزیل مورد قضاوت قرار گرفته و در مرحله ارزیابی اولیه ۱۱ پروژه از بین شرکت‌کنندگان انتخاب و به مرحله بعدی راه یافتند که پس از ارزیابی مجدد، تنها ۵ پروژه برتر از شرکت‌های فولاد مبارکه، پوسکو، بائو استیل، JSW و TERNIUM AND TENARIS به مرحله نهایی راه یافت و در لیست پایانی پروژه های انجمن جهانی فولاد در بخش پایداری قرار گرفت.

لازم به ذکر است با توجه به چشم‌انداز تدوین‌شده در شرکت فولاد مبارکه و هدف‌گذاری برای عضویت در باشگاه قهرمانان پایداری انجمن جهانی فولاد (CHAMPION WORLDSTEEL) سه شرط اصلی شامل تعهد شرکت به منشور پایداری انجمن جهانی فولاد، ارسال اطلاعات مرتبط با چرخه عمر به صورت متناوب و قرارگیری در بین نامزدهای نهایی کسب جایزه در بخش تعالی پایداری از شرایط این عضویت میباشد که با موفقیت اخیر فولاد مبارکه و قرارگیری بین ۵ پروژه برتر این حوزه، فولاد مبارکه مهم‌ترین گام هدف‌گذاری صورت‌گرفته در این خصوص را برداشته است.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۱۷ ۲۲ ۲۴ ۰۵

2

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۰
شناسه مطلب : 55486
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی