امضای تفاهم نامه ذوب آهن اصفهان وانجمن سازه های فولادی ایران
آیین امضای تفاهم نامه همکاریهای علمی پژوهشی و آموزشی فی مابین ذوب آهن اصفهان و انجمن سازه های فولادی ایران در حاشیه سیزدهمین کنگره بین المللی عمران سه شنبه ۲۵ مهرماه با حضور مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن و سیامک ایپکچی رئیس انجمن مذکور در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

به گزارش  چیلان ،آیین امضای تفاهم نامه همکاریهای علمی پژوهشی و آموزشی فی مابین ذوب آهن اصفهان و انجمن سازه های فولادی ایران در حاشیه سیزدهمین کنگره بین المللی عمران سه شنبه ۲۵ مهرماه با حضور مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن و سیامک ایپکچی رئیس انجمن مذکور در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در خصوص این تفاهم نامه گفت : با توجه به افزایش حجم پروژه های ساخت و ساز این امر ضرورت دارد که پروژه ها از حالت سنتی به روشهای نوین ساخت و ساز صنعتی و انبوه سازی هدایت گردد. مهمترین مزایای ساخت و سازهای صنعتی عواملی همچون سبک سازی مقاوم سازی، صرفه جویی در مصالح مصرفی و افزایش دوام و طول عمر ساختمان و نظارت دقیق بر اجرامی باشد.

وی افزود : این مجتمع عظیم صنعتی با ۵۲ سال سابقه در تولید مقاطع ساختمانی و صنعتی ، نقش مهمی در توسعه صنعت ساختمان دارد و امروز با تولید انوع تیرآهن های بال پهن می تواند نقش موثرتری نیز ایفا کند. امیدواریم از طریق همکاری با انجمن سازهای فولادی ایران بتوانیم دراین راستا گام های موثری برداریم.

رئیس انجمن سازه های فولادی ایران نیز در این خصوص گفت : تفاهم نامه با ذوب آهن اصفهان به منظور گسترش همکاری ها و تعاملات سازمانی اثربخش در خصوص موضوعات آموزشی و پژوهشی در بخش مسکن به ویژه تحقق اهداف کلان کشور در طرح نهضت ملی مسکن و نوآوری و تحول همه جانبه در سازه های فولادی می باشد .

ایپکچی اظهار داشت : در این راستا و با هدف اصلاح الگوی مصرف محصولات فولادی با معرفی تیرآهن های بال پهن، همکاری ها و تعاملات ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده و پیشرو در توسعه صنعت ساختمان با انجمن سازههای فولادی انجام می شود .

شایان ذکر است پیش از امضای این تفاهم نامه ، در نشستی با حضور رئیس انجمن سازه های فولادی ایران ، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، علی نصیری سرپرست معاونت بازرگانی ، مهران قمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه  و محمد امین یوسف زاده مدیر سابق نورد این شرکت در خصوص موضوعات تفاهم نامه بحث و بررسی صورت گرفت .

2

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۰
شناسه مطلب : 55494
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی