فصل جدید همکاری‌های خوارزمی و توسعه آهن و فولاد گل گهر
با عقد قرارداد تولید و تحویل‌دهی کاتالیست‌های ریفرمینگ احیاء مستقیم مگامدول کوثر و جاذب‌های سولفورزدایی مورد نیاز مگامدول های گوهر و کوثر شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، فصل جدید از همکاری‌های این مجموعه با گسترش فناوری خوارزمی آغاز شد.

به گزارش  چیلان ، با عقد قرارداد تولید و تحویل‌دهی کاتالیست‌های ریفرمینگ احیاء مستقیم مگامدول کوثر و جاذب‌های سولفورزدایی مورد نیاز مگامدول های گوهر و کوثر شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، فصل جدید از همکاری‌های این مجموعه با گسترش فناوری خوارزمی آغاز شد.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر که در سال ۱۳۹۱ با ماموریت تولید ۳.۷ میلیون تن آهن اسفنجی تاسیس گردید، هم اکنون به یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعت فولاد کشور بدل شده است. شرکت خوارزمی، پیش از این افتخار تولید و تحویل‌دهی جاذب‌های سولفورزدایی مورد نیاز مجموعه توسعه آهن و فولاد گل گهر و عملکرد درخشان این جاذب‌ها در واحد مذکور را در سوابق خود به ثبت رسانده بود.

کاتالیست‌های ریفرمینگ احیاء مستقیم مورد نیاز در مگامدول کوثر هم اکنون در نوبت تولید خوارزمی قرار گرفته و در زمان بندی مورد نیاز گل گهر به آن مجتمع تحویل دهی خواهد شد. این درحالیست که تا به امروز، بخش قابل توجهی از جاذب‌های سولفورزدایی سفارش‌گذاری شده، به آن مجتمع عظیم تحویل دهی شده و باقیمانده جاذب‌ها طی هفته‌های آتی به گل گهر تحویل دهی خواهد شد.

خوارزمی 9

2

تاریخ انتشار : ۱ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۲
شناسه مطلب : 55670
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی