مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نشست خبری در حاشیه سمپوزیم فولاد ۱۴۰۲ :هدف‌گذاری ۳ میلیون تنی تولید فولاد در صبا فولاد خلیج فارس
احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس (فصبا) در نشست خبری از رشد تولید در این شرکت خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای رشد ۵۰ درصدی تولید صبا فولاد خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است تا در آستانه ظرفیت اسمی قرار بگیریم.

به گزارش  چیلان ، احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس (فصبا) در نشست خبری از رشد تولید در این شرکت خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای رشد ۵۰ درصدی تولید صبا فولاد خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است تا در آستانه ظرفیت اسمی قرار بگیریم.

وی افزود: صبا فولاد خلیج فارس در افق ۱۴۱۰، تولید ۳ میلیون تن محصولات تخت فولادی با ارزش افزوده بالا را دنبال می‌کند.

احسان دشتیانه در نشست خبری نقدی بر دستورالعمل‌ های خلق‌الساعه در حوزه صادرات وارد کرد گفت: شرایط بازار صادرات و بازار داخلی و قوانین و دستورالعمل ها و… باعث می شود صادرات فولادی کاهشی شود.

دشتیانه افزود: چالش اصلی شرکت ما بروکراسی ها و قوانین دست و پا گیر در راه تولید و صادرات است و یکی دیگر از چالش های اصلی شرکت تامین مالی است و حتما از مدل های تامین مالی خارجی برای رفع این چالش استفاده خواهیم کرد.

دشتیانه، اجرای طرح‌های توسعه صبا فولاد خلیج فارس و تامین مالی این طرح‌ها را اولویت این شرکت فولادی عنوان کرد و طرح‌های مگامدول احیای مستقیم شماره ۲، احداث واحد فولادسازی و نورد ورق‌های فولادی را جزو طرح‌های توسعه فصبا نام برد.

 

2

تاریخ انتشار : ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۷
شناسه مطلب : 55748
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی