اینفوگرافیکاهش تولید و افزایش صادرات فولاد چین در ۹ ماهه ۲۰۲۳
اینفوگرافی گویای این است که تولید فولاد چین هر چند در ماه‌های نخست سال 2023 افزایشی بوده اما از ماه پنجم به بعد سیر کاهشی به خود گرفته است، با این حال صادرات فولاد این کشور 9 ماهه 2023 را در یک جریان رو به رشد پشت سر گذاشت.

به گزارش  چیلان  در اینفوگرافی، تولید و صادرات فولاد چین در ۹ ماهه ۲۰۲۳ نمایش داده شده است.

ستون‌ها از چپ به راست نشانگر حجم تولید در ماه‌های ژانویه تا سپتامبر و منحنی قرمز رنگ نمودار نشانگر حجم صادرات در این ماه‌هاست. اعداد برجسته‌شده حجم صادرات و اعداد برجسته‌نشده حجم تولید را نشان می‌دهند.

بنا بر داده‌های اینفوگرافی تولید چین در ماه‌های یادشده به ترتیب ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تن، ۸۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تن، ۹۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن، ۹۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن، ۹۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تن، ۹۱ میلیون، ۹۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تن، ۸۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تن و ۸۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن بوده است. در ماه‌های اول و نهم سال (ژانویه و سپتامبر) حجم تولید نسبت به دیگر ماه‌ها کاهش چشمگیری داشته است.

حجم صادرات فولاد چین نیز از ماه اول سال جاری تا ماه نهم به ترتیب ۶ میلیون و ۳۰ هزار تن،  ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار تن، ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تن، ۷ میلیون و ۹۳۰ هزار تن، ۸ میلیون و ۳۶۰ هزار تن، ۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تن، ۷ میلیون و ۳۱۰ هزار تن، ۸ میلیون و ۲۸۰ هزار تن و ۸ میلیون و ۶۰ هزار تن بوده است.

داده‌های نمودار نشان می‌دهد صادرات فولاد چین از ابتدای سال تا پایان ماه نهم هر چند با افت‌و‌خیز همراه بوده اما سیر افزایشی داشته است.

chinasteelEN 1024x672 1

2

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
شناسه مطلب : 56242
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی