به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی شرکت صدر تأمین، جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت مهندسی فناوری صدر فردا روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه سال ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، محمدرضا رضوانیان‌زاده مشاور مدیرعامل و مدیر امور طرح‌ها و پروژه‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، علیرضا شکوهی مدیرعامل، رییس هیات مدیره و مدیران شرکت مهندسی فناوری صدر فردا در هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

علیرضا شکوهی مدیرعامل شرکت مهندسی فناوری صدر فردا پس از ارائه گزارش مالی و فنی، ضمن تقدیر از تیم مدیریتی قبل، به برنامه‌‌های آتی شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت برنامه‌های خود را در سه فاز کوتاه مدت(یکساله) ، میان مدت(دوساله) و بلند مدت(پنج ساله) مشخص کرده است. فاز اول، استقرار زیر ساخت‌های مهندسی، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و منابع انسانی، فاز دوم برنامه اخذ رتبه و شناخته شدن در بین دیگر مشاوران مهندسی و فاز سوم رسیدن به جایگاه پنج شرکت برتر مهندسی در کشور است.

وی در ادامه افزود: در این مسیر، سعی داریم تا بال توسعه فناوری و نوآوری شرکت را به سمتی پیش ببریم که ماحصل آن در طراحی‌ها و خدماتی که به شرکت‌ها و ذینفعان ارائه می‌دهیم، مثمر ثمر و قابل فروش باشد.

شکوهی ضمن اشاره به ماموریت اصلی شرکت در بخش مهندسی، تاکید کرد: هدف اصلی ما در ابتدای مسیر ایجاد ساختار مهندسی و آماده کردن زیرساخت‌های آن است. اما برنامه اصلی شرکت در افق پنج ساله این است که می‌خواهیم به نقطه‌ای برسیم که پیمانکار EPC و بازوی اصلی مهندسی تاصیکو در تمام پروژه های مورد نظر آن باشیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی فناوری صدر فردا با اشاره به راهبردهای شرکت، گفت: بحث مدیریت طرح از جهت نوپا بودن شرکت مهندسی، روش کم ریسکی بود که انتخاب کردیم تا بتوانیم منابع انسانی مورد نیاز خود را تامین کنیم. در همین فضا در حوزه هایی که تخصص نداریم، بحث برون سپاری مدیریت شده در برنامه قرار داده‌ایم که رویه ای است که در کنار آن تجارب موجود به شرکت و نیروهای آن منتقل می‌شود تا در آینده بتوانیم با کسب این تجربیات خود  کارها را انجام دهیم.

وی در ادامه به حمایت از حوزه نوآوری و توسعه فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های شرکت در آینده انتقال تکنولوژی از صاحبان فناوری بین المللی است که امیدواریم بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم. موضوع دیگری که در فضای صنعت و معدن کشور کمتر به آن پرداخته شده، بحث ساماندهی پشتیبانی تولید و کدینگ و لجستیک است.

وی خاطر نشان ساخت: این دو موضوع، حوزه‌های مغفولی است که شرکت ها به آن نپرداخته‌اند و هزینه‌های هنگفتی را بابت آن متحمل شده‌اند، لذا در این حوزه‌های بکر می‌توان کارهای بسیاری انجام داد.

نائب رییس هیات مدیره شرکت صدر فردا معتقد است که اصلی ترین چالش شرکت در آینده، تامین نیروی انسانی با تجربه و حرفه‌ای است که در این مسیر کار سختی در پیش داریم.

وی در پایان ضمن اشاره به موضوع مهم مدیریت اطلاعات، بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که بر روی آن تاکید داریم، مدیریت اطلاعات است. قطعا یکی از سرمایه‌های شرکت پس از استقرار فضای مهندسی، داده‌هایی است که دراختیارش قرار می‌گیرد و لازم است این داده‌ها، امن و دقیق باشد.

شرکت مهندسی فناوری صدر فردا با اتخاذ رویکردهای نوین در توسعه فناوری، پذیرش و شتابدهی فرصت‌های کسب‌وکاری در بخش معدن و صنایع معدنی، زمینه‌ خلق ارزش پایدار را برای سهامداران خود به وجود می‌آورد و همزمان با نقش آفرینی در زیست بوم نوآوری کشور نقش برجسته‌ای در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کشور دارد.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵
شناسه مطلب : 56288
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی