در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری صورت گرفت:دریافت تندیس طلایی رضایت مشتری توسط گروه تولیدی صنعتی فولادیار کوروش
سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شرکت های برتر و مطرح از کلیه صنایع و سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما در تاریخ پنجم آذرماه برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شرکت های برتر و مطرح از کلیه صنایع و سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما در تاریخ پنجم آذرماه برگزار شد.

در این اجلاس از متدها و روش های نوین جهانی در زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان بنگاه های اقتصادی همچنین در خصوص چگونگی بهبود ارتباط با مشتری و مشتری مداری در سازمان ها و ادارات، شناسایی و بهبود شاخص رضایت مشتری و بررسی چالش های کسب و کار و ارتباط آن با رضایتمندی مشتری صحبت شد.

تندیس رضایتمندی مشتری سالانه پس از دریافت اطلاعات از شرکت های مطرح و بررسی آن توسط هئیت داوران به جهت تجلیل از ۵۰ شرکت پیشرو در سراسر ایران در یک مراسم رسمی تقدیم به مدیران عامل یا مدیران فروش شرکت های برتر می گردد و معتبرترین نشان قابل دریافت در زمینه شاخص رضایتمندی مشتری می باشد.

گروه تولیدی صنعتی فولادیار کوروش با تکیه بر استفاده از فرایندهای علمی در راستای بهبود شاخص رضایت مشتری به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان این بنگاه اقتصادی توانست توسط هئیت داوران سیزدهمین اجلاس سالانه رضایتمندی مشتری در میان ۵۰ شرکت برتر شایسته دریافت نشان و تندیس طلایی رضایت مشتری در این دوره در نظر گرفته شود .

photo ۲۰۲۳ ۱۱ ۲۸ ۱۳ ۳۰ ۱۶

 

2

تاریخ انتشار : ۷ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲
شناسه مطلب : 56807
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی