مهدی کوهی در کنفرانس ملی سازه و فولاد:ذوب آهن اصفهان پیشران صنعتی شدن ساختمان سازی در کشور
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان سه شنبه ۲۱ آذرماه در دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس نوردکاران فولادی گفت: این مجتمع عظیم صنعتی که ۵۳ سال تجربه و سابقه دارد ، در دهه های گذشته مقاطع طویل فولادی مورد نیاز کشور را تولید کرده است اما با توجه به حضور سایر واحدهای فولادی در تولید این محصولات، ضرورت تولید محصولات صنعتی و ارزش افزا حس گردید و این کار از دهه نود آغاز شده است .

به گزارش  چیلان ،مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان سه شنبه ۲۱ آذرماه در دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس نوردکاران فولادی گفت: این مجتمع عظیم صنعتی که ۵۳ سال تجربه و سابقه دارد ، در دهه های گذشته مقاطع طویل فولادی مورد نیاز کشور را تولید کرده است اما با توجه به حضور سایر واحدهای فولادی در تولید این محصولات، ضرورت تولید محصولات صنعتی و ارزش افزا حس گردید و این کار از دهه نود آغاز شده است .

وی افزود : ذوب آهن اصفهان در سه حوزه پیشران توسعه کشور است از جمله با تولید تیرآهن های بال پهن نقش خود را به عنوان پیشران صنعتی شدن ساختمان سازی در کشور ایفا می کند . در این راستا تعاملات خوبی با وزارت راه و شهرسازی و انجمن سازه های فولادی کشور داریم و تلاش می کنیم در نهضت ملی مسکن نیز با ارائه این محصولات صنعتی، نقش آفرین باشیم .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : افزایش سرعت ساخت و ساز ، افزایش ایمنی و کاهش قیمت تمام شده که حاصل کاهش زمان پروژه های ساختمان سازی است از جمله مزایای اصلی استفاده از سازه های فولادی در صنعت ساختمان است که این امر در همایشی که با انجمن سازه و فولاد کشور اخیراً برگزار کردیم به خوبی تبیین شد.

کوهی تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات طویل ساختمانی نظیر تیرآهن بال پهن آمادگی خود را برای تامین تیرآهن مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اعلام نموده است. محصولی که افزایش سایزهای تولیدی آن تا پایان سال در برنامه قرار دارد.

وی افزود : این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان پیشران توسعه حمل و نقل ریلی و تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار تن از این محصول استراتژیک را تولید و به راه آهن جمهوری اسلامی و متروی کلان شهرها تحویل داده است.

مهدی کوهی بیان کرد : در کنار تامین نیاز ریلی کشور و صنعت ساختمان به مقوله تولید آرک های معدنی نیز ورود کردیم که این محصول در گشودن جبهه های کاری و ایمن سازی معادن نقش کلیدی دارد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، در بخشی از سخنرانی خود در کنفرانس ملی سازه و فولاد گفت: تیرآهن های تولید شده قبلی ذوب آهن حداکثر در برابر زلزله ۷ ریشتری مقاومت داشت اما محصولات جدید ما در برابر زلزله ۸ تا ۱۲ ریشتری نیز مقاوم است. مادر صنعت فولاد کشور، یعنی ذوب آهن اصفهان آماده است که با تمام توان به کمک بخش ساختمان در کشور بیاید و به ساخت مسکن ایمن و ارزان کمک کند.

دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس نوردکاران فولادی دوشنبه، ۲۰ آذر، ۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه، ۲۲ آذر، ۱۴۰۲ توسط انجمن سازه های فولادی ایران در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱
شناسه مطلب : 57199
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی