آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد
محمد مسعود سمیعی‌نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در آیین نکوداشت و معارفه مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان گفت: همدلی و دلسوزی نقطه قوت خانواده بزرگ اپال پارسیان سنگان است که همواره در روزهای مختلف این شرکت باعث پیشرفت در عرصه‌های مختلف شده است که ثمره این موضوع را در ماه‌های ابتدای سال جاری و ثبت رکوردهای مختلف تولیدی مشاهده نمودیم.

به گزارش  چیلان ، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان صبح امروز ۲۹ آبان ماه با حضور مدیرعامل سرمایه‌گذاری پارسیان، مدیران ارشد و جمعی از روسای واحدهای مجتمع در سالن اجتماعات برگزار شد.

دکتر محمد مسعود سمیعی‌نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در آیین نکوداشت و معارفه مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان، اظهار کرد: همدلی و دلسوزی نقطه قوت خانواده بزرگ اپال پارسیان سنگان است که همواره در روزهای مختلف این شرکت باعث پیشرفت در عرصه‌های مختلف شده است که ثمره این موضوع را در ماه‌های ابتدای سال جاری و ثبت رکوردهای مختلف تولیدی مشاهده نمودیم.

در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده دکتر کاوه آهنگری، گفت: در مدت حضور ایشان شاهد اتفاقات خوب در مجموعه اپال پارسیان بودیم، امید است در سنگرهای بعدی نیز شاهد موفقیت و سربلندی ایشان باشیم.

در ادامه دکتر آهنگری مدیرعامل پیشین، ضمن تشکر از زحمات همه مدیران و کارکنان، خاطرنشان کرد: اگر توفیقی در ایام خدمت اینجانب در این مجموعه حاصل شده، مرهون زحمات و تلاش‌های جمعی تک تک مدیران و پرسنل متعهد بوده است.

مهندس محمد مدنی‌فر، مدیرعامل جدید شرکت اپال پارسیان سنگان نیز در این نشست، بیان کرد: خداوند منان را شاکرم که توفیق حضور در این مجموعه را دارم و از خداوند متعال خواستارم با آبرومندی و عزت در این سنگر خدمت حضور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدم که مجموعه اپال پارسیان سنگان به عنوان پیش قراول توسعه صنعتی و معدنی منطقه سنگان دارای جایگاه ویژه‌ای است و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه پایدار و پیشرفت دارد.

در پایان این آیین حکم انتصاب مهندس مدنی فر و لوح تقدیر و تکریم دکتر آهنگری به آنان اهدا شد.

photo 2023 11 21 10 59 06 photo 2023 11 21 10 59 08 photo 2023 11 21 10 59 13 photo 2023 11 21 10 59 16

2

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵
شناسه مطلب : 56561
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی