عملکرد مطلوب مجتمع فولاد غدیر نی ریز در سال مالی گذشته
مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز: تا پایان سال به جرگه شرکت های تولید کننده فولاد بازار سرمایه خواهیم پیوست.

به گزارش  چیلان ،مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این مجتمع برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ صبح دوشنبه ۱۱ دی ماه در محل مجتمع فرهنگی ریاست جمهوری برگزار و صورت های مالی شرکت با رأی صد درصد سهامداران و تقسیم سود ۲۳۶۰ ریالی بابت هر سهم به تصویب رسید.

براساس گزارش مجمع سهامداران این شرکت، درآمدهای عملیاتی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در سال مالی منتهی به پایان شهریور ۱۴۰۲ ، نسبت به دوره مشابه قبل افزایشی ۳۱ درصدی داشته است. با افزایش درآمد عملیاتی ۳۱ درصدی، سود خالص مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز طی سال مالی مختوم به پایان شهریور ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه قبل به عددی بالغ بر ۳۵۳۳ میلیارد تومان رسیده است.

محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به اتمام بسیاری از پروژه های در حال اجرای این مجتمع به ویژه کارخانه فولادسازی در سال گذشته اظهار داشت: آنچه که باید و مورد انتظار بوده را عملیاتی کردیم و با تولید هوشمندانه علیرغم محدودیت ها و توقفات اجباری ۹۰ روزه موفق به دستیابی به تولید ۷۲۷ هزار تن آهن اسفنجی با بالاترین کیفیت شدیم.

وی افزود: مهم ترین برنامه سال جاری ما پس از بهره برداری و تولید مستمر کارخانه فولاد سازی و تسریع در پروژه های توسعه ای شرکت ورود به بازار بورس است و به زودی جلسه پذیرش مجتمع فولاد غدیر نی ریز در فرابورس برگزار خواهد شد .

سید ابوتراب فاضل مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر و رئیس مجمع عمومی سالیانه مجتمع فولاد غدیر نی ریز نیز در این نشست با اشاره به انضباط مالی بسیار خوب و سرعت چشمگیر توسعه شرکت ابراز امیدواری کرد با حمایت سهامداران و افزایش اعتبار برند مجتمع فولاد غدیر نی ریز مراحل پایانی پذیرش این شرکت در فرابورس بسرعت طی شده و سال آینده مجمع عمومی مجتمع با حضور سهامداران عام برگزار شود.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵
شناسه مطلب : 57663
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی