بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل/ مدیرعامل فولاد مبارکه آخرین دستاوردهای این شرکت را به مقام معظم رهبری ارائه داد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه ۹ بهمن‌ماه) از غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که در محل حسینیه امام خمینی(ره) برپا شده بود، بازدید به عمل آوردند و در جریان آخرین دستاوردها و توانمندی‌های تولید این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش  چیلان ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  (دوشنبه ۹ بهمن‌ماه) از غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که در محل حسینیه امام خمینی(ره) برپا شده بود، بازدید به عمل آوردند و در جریان آخرین دستاوردها و توانمندی‌های تولید این شرکت قرار گرفتند.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز گزارشی از روند تولید این شرکت با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان و زنجیره تامین تولید فولاد در گروه فولاد مبارکه به رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه کرد.

وی گفت: در حال حاضر جایگاه کشور ما در رتبه دهم صنعت فولاد جهان قرار دارد؛ فولاد مبارکه سنگ آهنی که ارزش برجای آن در معدن حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است را به ورق فولادی تبدیل می‌کند و زنجیره کاملی در کشور دارد.

طیب نیا گفت: کلیه مراحل تولید فولاد از استخراج و فرآوری سنگ آهن تا تبدیل سنگ آهن به کنسانتره و گندله، احیا و تولید فولاد توسط فولاد مبارکه انجام شده و این شرکت سنگ آهن را به ورقی که ۲۰۰ برابر ارزش پیدا کرده تبدیل می‌کند؛ ورقی که قیمت آن در بازار حداقل ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان است و با تولید محصولات ویژه مانند ورق فولاد زنگ‌نزن Stainless Steel ارزش ۱۰۰۰ برابری پیدا کرده و همه این‌ها در راستای خلق ارزش در کشور است.

بازدید

2

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۰
شناسه مطلب : 58445
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی