مدیرعامل شرکت فولادیار کوروش در گفت‌وگو با چیلان پیشنهاد داد:خروج از رکود بازار فولاد با مشوق‌های صادراتی
آرش مرعشی مدیرعامل شرکت فولادیار کوروش در گفت‌وگو با چیلان گفت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر صنعت فولاد با آن مواجه است مربوط به واردات خطوط تولید و همچنین مواد اولیه است به طوری که کارخانه‌ها و مجموعه‌های تولیدی به سختی می توانند بخشی از این موارد که در داخل ایران قابلیت تولید هم ندارد را تامین کنند.

به گزارش  چیلان ،مرعشی اضافه کرد: چالش بعدی رکود حاکم بر بازار است که اگر دولت مشوق های صادراتی در نظر بگیرد و به صادرات هر چه بیشتر محصولات  فولادی کمک کند می‌توانیم از این رکود خارج شویم اما در حال حاضر متاسفانه فولادی‌ها مشوق صادراتی در اختیار ندارند. باید توجه کرد حل مشکل صادرات محصولات فولادی سبب شکوفایی هر چه بیشتر خصوصاً در پایین دست و انتهای زنجیره ارزش که عمدتاً بخش خصوصی فعالیت دارد، می شود.

به گفته مرعشی، شرکت تولیدی و صنعتی فولادیار کورش از خطوط تولید پیشرفته، ماشین آلات و تجهیزات به روز و دانش مهندسان و متخصصان ایرانی استفاده می‌کند و هموراه سعی کرده است انتظارات مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد و در این زمینه مشتری مداری را به عنوان یکی از اصول ارزشی خود قرار داده است.

وی همچنین خبر داد: فولادیار کوروش در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری همانند دوره قبلی، تندیس طلایی را کسب کرد. در این اجلاس مباحثی در خصوص روش‌های نوین برای افزایش رضایت مشتریان بیان شد؛ از جمله: اقدامات موثر در خصوص استفاده تکنولوژی در راستای بهبود ارتباط با مشتریان، بهبود ارتباط با مشتری و مشتری مداری در سازمان ها، بهبود شاخص رضایتمندی مشتری، افزایش دانش کارکنان و تجربه آن ها در خصوص برقرای ارتباط برد برد با مشتریان، بررسی چالش های کسب و کار برای رضایت مشتریان، افزایش بهبود شاخص تروج یا توصیه کنندگان.

مرخشی

2

تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۶
شناسه مطلب : 58857
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی