افزایش سرمایه ذوب آهن اصفهان در مجمع فوق العاده این شرکت تصویب شد
مجمع عمومي فوق العاده ذوب آهن اصفهان جمعه 25 اسفند ماه با حضور نمایندگان سهامداران عمده، نماینده سازمان بورس، نماینده سازمان خصوصی سازی، هیات مدیره ذوب آهن اصفهان و جمعی از سهامداران حقیقی به منظور افزایش سرمایه از طریق مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ( طبقه زمین ) برگزار شد که این موضوع به تصویب رسید .

مجمع عمومی فوق العاده ذوب آهن اصفهان جمعه ۲۵ اسفند ماه با حضور نمایندگان سهامداران عمده، نماینده سازمان بورس، نماینده سازمان خصوصی سازی، هیات مدیره ذوب آهن اصفهان و جمعی از سهامداران حقیقی به منظور افزایش سرمایه از طریق مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ( طبقه زمین )  برگزار شد که این موضوع به تصویب رسید .

به گزارش  چیلان ،در این مجمع که به ریاست احمد زمانی رئیس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان برگزار شد ، مهدی کوهی مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی گفت : براساس گزارش بازرس قانونی و مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر موافقت با افزایش سرمایه حدود ۵۹.۶ همت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت مشهود طبقه (زمین) ، این مجمع برگزار می شود .

وی افزود : خوشبختانه این افزایش سرمایه که معادل ۸۴۲٫۵ درصد سرمایه فعلی است با استناد به ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب سال ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی در مجمع به تصویب رسید .

کوهی اظهار داشت : یکی از مهمترین اقدامات انجام شده از سوی هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان در طول سال ۱۴۰۲ اصلاح ساختار مالی و تجدید ارزیابی دارایی‌ها بود که بر اساس قانون هر ۵ سال یکبار میتواند صورت بگیرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود : این افزایش سرمایه موجب بهبود ساختار مالی و خروج ذوب آهن اصفهان از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت می شود . بدین ترتیب ذوب آهن اصفهان می تواند از خدمات بانکی و گردش مالی مناسب برخوردار شود . ضمن اینکه وضعیت اعتباری شرکت بهبود می یابد و از مزیت های قانونی آن بهره مند می گردد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات سهامداران محترم در ماه قرآن و ضیافت الهی در آستانه سال نو ، بهار طبیعت را نیز به سهامداران و خانواده بزرگ ذوب آهن تبریک گفت و از خداوند متعال سعادت، سلامت و بهروزی را برای آنان مسئلت نمود .

2

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۲
شناسه مطلب : 59461
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی