پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران
آغاز سال ۱۴۰۳ متقارن با بهار قرآن، ماه پر فضیلت و مبارک رمضان را به خانواده بزرگ عرصه صنعت و فولاد کشور، بالاخص کلیه همکاران فهیم و ارزشمندمان خجسته باد و شاد باش عرض می نمایم. جا دارد این تقارن مبارک را نویدبخش و نشانگر سالی پر از پیشرفتهای معنوی و مادی توامان انگاریم

به گزارش  چیلان ،آغاز سال ۱۴۰۳ متقارن با بهار قرآن، ماه پر فضیلت و مبارک رمضان را به خانواده بزرگ عرصه صنعت و فولاد کشور، بالاخص کلیه همکاران فهیم و ارزشمندمان خجسته باد و شاد باش عرض می نمایم. جا دارد این تقارن مبارک را نویدبخش و نشانگر سالی پر از پیشرفتهای معنوی و مادی توامان انگاریم .
امید است سال پیش رو آغاز رهیابی به قله‌های رفیع‌تر عزت و سرفرازی روز افزون ایران اسلامی و عزیزمان باشد .

شرکت ملی فولاد ایران درسال ۱۴۰۲ تمام تلاش خود را برای راه اندازی طرح های جدید فولادی و تکمیل خطوط تولید منعطف نمود. مایه مسرت است که درسال ۱۴۰۲ اولین شمش اسلب در واحد فولاد سازی سپیددشت تولید شد و واحد شماره ۲ احیا مستقیم فولاد بافت نیز به تولید آزمایشی رسید، همچنین واحدهای فولادسازی نی‌ریز و شادگان توانستند پس از سالها تلاش خستگی ناپذیر و بی وقفه به اولین ذوب آزمایشی خود دست یابند. طرح‌های میانه و قائنات نیز اولین قوس الکتریکی خود را با موفقیت به ثمر نشاندند.

بدیهی است این دستاوردهای بزرگ حاصل نمی‌گردید مگر به مدد حمیت و غیرت همکاران تلاشگر و توانمندمان.

شرکت ملی فولاد ایران در سال گذشته همچنان راه توسعه اشتغال و درآمدزایی پایدار در نقاط محروم و کم برخوردار را ادامه داده و به عنوان یک شرکت راهبری صنعت فولاد و مجری طرح جامع فولاد کشور، طرح‌های اجرایی دیگری در چابهار، مکران، کردستان و هرمزگان را در دست اقدام عاجل دارد.

مفتخراست بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک همکاران محترم که سرمایه های اصلی شرکت محسوب می‌گردند قدردانی نموده از درگاه احدیت متعال برای همه عزیزان فردایی روشن و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

همچنین یاد و خاطره شهدای گرانقدرمان که گرچه در کنار ما نیستند لیکن اثرات خدمات ارزشمندشان همواره در یاد ما و چراغ راه فرداست را گرامی می‌داریم .

عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور عزیز اسلامی‌مان ایران را از پروردگار متعال خواستارم .

2

تاریخ انتشار : ۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
شناسه مطلب : 59555
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی