در نشست امروز فولادسازان القایی چه گذشت؟
امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، اولین نشست هم اندیشی رسته ذوب القایی انجمن فولاد با حضور بیش از ۲۵ واحد تولیدی این رسته برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، اولین نشست هم اندیشی رسته ذوب القایی انجمن فولاد با حضور بیش از ۲۵ واحد تولیدی این رسته برگزار شد.

جهاندار شکری، عضو هیئت مدیره انجمن فولاد و مدیر عامل ذوب آهن بیستون در خصوص موضوعات مطرح شده در این نشست به  چیلان  گفت: با توجه به تداوم زیان دهی کارخانجات فولادی بخش خصوصی هم در رسته ذوب القایی و هم ذوب قوس الکتریکی، راجع به راهکارهای خروج از این زیان و فعالیت مجدد کارخانجات تعطیل شده همفکری و نهایتاً مقرر شد از وزارت صمت و بورس کالا درخواست شود تا نسبت به اصلاح فرمول قیمت پایه شمش بر اساس ضریبی از میانگین قیمت کشف شده آهن اسفنجی اقدام شود.

همچنین پیگیری ابطال مصوبه وزارت نیرو در اسفندماه سال گذشته مبنی بر عطف به ماسبق کردن افزایش نرخ برق مورد درخواست اعضا بود که مقرر شد از طریق انجمن مورد پیگیری قرار گیرد.

شکری همچنین مشارکت بیشتر فولادسازان القایی در بروز رسانی اطلس ملی فولاد ایران و همراهی منسجم با انجمن در پیگیری مطالبات این رسته را از دیگر موضوعات و مصوبات این جلسه اعلام کرد.

جلسه القایی

2

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
شناسه مطلب : 59792
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی