در حضور وزیر تعاون ، کار، و رفاه اجتماعی: تقدیر از فولاد هرمزگان به عنوان کارفرمای نمونه کشوری
منتخبین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه همزمان با اولین روز از هفته کارگر با «سیدصولت مرتضوی» دیدار و در رابطه با برگزاری مراسم‌های مربوطه گفت‌وگو کردند.  

به گزارش  چیلان ،مرتضوی با تاکید بر تحقق جهش تولید در کشور و نقش کارگران در رسیدن به این هدف متعالی ، توجه به معیشت کارگری امنیت شغلی کارگر و مسکن را در تحقق حال خوب کارگران مهم و حیاتی عنوان کرد و گفت حال خوب جامعه کارگری کمک موثری در رسیدن به جهش تولید است و با توجه به جمعیت گسترده جامعه کارگری ، این حال خوب آن ها منجر به حال خوب نیمی از کشور می‌گردد.

در ادامه این دیدار مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از منتخبین ملی جشنواره امتنان ، مهمترین ظرفیت ها و فعالیت های این شرکت را با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان گذاشت.

وی شروع طرح های توسعه ای متنوع با بیش از دو‌میلیارد و دویست میلیون دلار سرمایه گذاری را در سطح فولادی های کشور بینظیر عنوان کرد.

معروفخانی کسب رکوردهای متنوع در تولید و فروش و دیگر حوزه ها رانتیجه بهتر شدن حال کارگران در سه سال اخیر و از شروع دولت مردمی دانست و گفت: برنامه ریزی ها و تاکیدات وزارت کار و وزارت صمت در حوزه های مختلف منجر به توجه ویژه ما در فولاد هرمزگان به ویژه، کارگران عزیز گردید.

وی منحصر به فرد بودن عقد تفاهم نامه با سازمان ملی مسکن برای تامین مسکن ۵۰۰۰ کارگر این شرکت را نشانه توجه ویژه فولاد هرمزگان به حال خوب کارگران دانست و گفت : در طول سه سال گذشته سعی ما بر بهبود معیشت کارگران بوده است که نتیجه آن را نیز در کسب رکوردهای متنوع و جهش تولید دیدیده‌ایم.

وی بیمه تکمیلی کارگران ، صندوق درمان بیماری های خاص، اهدای وام های کم بهره، افزایش حقوق و پاداش کارکنان ، ارائه خدمات ورزشی و رفاهی و سلامت به کارگران و‌ آموزش های مداوم برای افزایش ضریب بهره وری را از دیگر خدماتی دانست که در سه سال گذشته یا ایجاد شده و یا به طرز چشمگیری افزایش داشته است.

معروفخانی ورزش استان هرمزگان را نیز یکی دیگر از حوزه های تحول عنوان کرد و گفت : از سال ۱۴۰۰ تا کنون توانستیم ورزش استان را متحول نموده و با اکنون با بیش از ۵۲ تیم و ۲۲۰۰ ورزشکار نقش موثری در این حوزه و رشد استعداد جامعه ورزشی استان ایفا نماییم.

معروفخانی پوشش ۲۰ هزار یتیم هرمزگانی را نیز توفیق دیگری دانست که خداوند متعال به فولاد هرمزگان عنایت داشته است.

در پایان این نشست وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح به دکتر معروفخانی از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان بنگاه نمونه کارفرمایی تقدیر به عمل آورد.

2

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
شناسه مطلب : 59994
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی