عرضه آهن اسفنجی به مرز برابری تقاضا رسید/ نتیجه معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا
دیروز شنبه 8 اردیبشهت ۱1403، بورس کالا میزبان عرضه 156 هزار تن آهن اسفنجی بود که با توجه به ثبت تقاضای 1.1 برابری نسبت به عرضه، 81 درصد عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش    چیلان    ، دیروز شنبه ۸ اردیبشهت ۱۱۴۰۳، بورس کالا میزبان عرضه ۱۵۶ هزار تن آهن اسفنجی بود که با توجه به ثبت تقاضای ۱.۱ برابری نسبت به عرضه، ۸۱ درصد عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت.

قیمت میانگین موزون هر کیلو آهن اسفنجی در معاملات اخیر نسبت به هفته گذشته ۰.۳ درصد افزایش داشت و به ۱۳۳۵۳ تومان رسید. قیمت میانگین موزون معاملات آهن اسفنجی در هفته گذشته ۱۳۳۱۰ تومان بود.

بیشترین حجم عرضه روز گذشته آهن اسفنجی از سوی فولاد میانه با ۲۰ هزار تن بود. بالاترین رقابت و قیمت امروز آهن اسفنجی هم مربوط به فولاد میانه با میانگین ۱۳۷۹۶ تومان بود .

خلاصه تحلیل   چیلان  :

در معاملات دیروز نسبت تقاضا به عرضه آهن اسفنجی در ادامه روند کاهشی خود به ۱.۱ برابر رسید و بعید نیست با افزایش عرضه در هفته های آتی شاهد برابری عرضه و تقاضای این محصول باشیم. همچنین نسبت حجم معامله به عرضه آهن اسفنجی نیز روند نزولی خود در سه هفته اخیر را ادامه داد و حتی با وجود حذف سقف سهمیه بهین یاب برای خریداران، حدود ۲۰ درصد از عرضه ها به فروش نرسید!

آهن اسفنجی

2

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۶
شناسه مطلب : 60030
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی