خداحافظی شهرام عالی‌وند با فجر پس از ۵ سال/ شاهین حیدری مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان شد
شهرام عالی‌وند پس از برگزاری مجمع سالانه شرکت فولاد اميرکبير کاشان (فجر) و بعد از 5 سال مدیرعاملی فجر، امروز یک شنبه 20 خردادماه با این شرکت فولادی زیرمجموعه شستان خداحافظی کرد و مدیرعاملی این شرکت بورسی را به «شاهین حیدری» واگذار کرد.

به گزارش  چیلان ، شهرام عالی‌وند پس از برگزاری مجمع سالانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان (#فجر) و بعد از ۵ سال مدیرعاملی فجر، امروز یک شنبه ۲۰ خردادماه با این شرکت فولادی زیرمجموعه شستان خداحافظی کرد و مدیرعاملی این شرکت بورسی را به «شاهین حیدری» واگذار کرد.

شاهین حیدری، مدیرعامل جدید فجر، عضو هیئت مدیره امیرکبیر کاشان است و در جامعه فولاد با مدیرعاملی شرکت صنایع فولاد توآن آور شناخته می شود؛ شرکتی که از گروه شستان به گروه فولاد مبارکه اصفهان منتقل شد.

شهرام عالی وند امروز با بدرقه گرم کارکنان فولاد امیرکبیر کاشان با این شرکت خداحافظی کرد و در دوره مدیریت وی در فجر شاهد سودآوری قابل توجه، رضایت سهامدارن و کارکنان بودیم. وی هم اکنون نیز عضو هیات مدیره امیرکبیر کاشان است.

 

عالی وند پس از مراسم تودیع و معارفه در گفت و گو با خبرنگار  چیلان ، ضمن تشکر از همراهی کارکنان و اعتماد سهامدارن شرکت گفت: امروز بدرقه گرم کارکنان شرکت امروز نشان داد که ما خوش استقبال و بد بدرقه نیستیم. وی به خبرنگار ما گفت: طبق اطلاعاتی که خود شما در  چیلان  در «کتاب سال فولاد ایران منتشر کرده اید، نماد بورسی فجر از حیث بازدهی در سال گذشته، رتبه اول را در بین نمادهای فولادی و سنگ آهنی در بازار سرمایه بدست آورده است و بازدهی۷۴ درصدی داشته است.

photo ۲۰۲۴ ۰۶ ۰۹ ۱۷ ۱۲ ۳۷

وی در ادامه عنوان کرد: سود خالص امیرکبیر کاشان در سال گذشته جهش خیره‌کننده ۱۰۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بوده است و مجموع درآمد این شرکت در سال گذشته، رشد ۱۵ درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل تجربه کرده است. فولاد امیرکبیر کاشان همچنین موفق به کاهش ۳ درصدی بهای تمام‌شده کالا و خدمات در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.

به گفته عالی وند، فولاد امیرکبیر کاشان جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌های تولیدی، ارائه خدمات کارمزدی را افزایش داد. لذا درآمد این شرکت از محل خدمات کارمزدی در سال گذشته جهش قابل توجه ۱۱۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی به برخی از دستاوردهای شرکت در دوره مدیریت خود اشاره کرد و گفت: ارتقاء نماد معاملاتی این شرکت، «فجر»، از تابلوی فرعی به تابلوی اصلی بازار اول بورس اوراق بهادار از جمله موفقیت های این شرکت بورسی است که خود نشان از شفافیت مالی، سودآوری قابل قبول طی دوره های متوالی، مطلوب و مورد تائید بودن سیستم اطلاعات حسابداری و گزارش مقبول حسابرس رسمی طی دوره های متوالی است.

photo ۲۰۲۴ ۰۶ ۰۹ ۱۷ ۱۲ ۴۰

وی افزود: همچنین امیرکبیر کاشان با رعایت تمام استانداردها و معیارهای پدافند غیرعامل نظیر حفاظت پیرامونی-کالبدی، حفاظت زیستی-شیمیایی و امنیت سایبری توانست، در جمع ۴ شرکت برتر ایران از دید سازمان پدافند غیرعامل کشور قرار گیرد. عملکرد مطلوب این شرکت در حوزه حفاظت از محیط زیست نیز موجب شد تا این شرکت در سال گذشته، به عنوان تنها شرکت فولادی برای بار دوم تندیس زرین صنعت سبز ملی را از سازمان حفاظت محیط زیست کشور دریافت کند.

به گفته عالی وند، فولاد امیرکبیر کاشان در حوزه استانداردسازی تولیدات نیز موفق به اخذ استاندارد اجباری ورق سرد ساختمانی و سازه‌ای ۵۷۲۲ و استاندارد اجباری ورق سرد معمولی کششی ۵۷۲۳ شد. این شرکت همچنین عنوان واحد نمونه استاندارد در استان اصفهان را سال ۱۴۰۲ را از آن خود کرد و موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس واحد نمونه استاندارد شد.

مدیرعامل سابق فولاد امیرکبیر کاشان به  چیلان  خبر داد: این شرکت علاوه بر بهبود کمی و کیفی تولید و افزایش سودآوری، سال گذشته مشارکت فعالی نیز در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی داشته است.

photo ۲۰۲۴ ۰۶ ۰۹ ۱۷ ۱۲ ۴۳

به گزارش  چیلان ، محصولات شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در حال حاضر کلاف های اسیدشویی شده، کلاف‌های نورد سرد شده با کیفیت سخت، کلاف‌های نورد سرد و آنیل شده با کیفیت تجاری، کششی و کششی عمیق، کلاف و ورق‌های گالوانیزه با کیفیت تجاری و کششی و نیز ورق‌های گالوانیزه با مقاطع سینوسی و ذوزنقه می‌باشد. ظرفیت اسمی تولید محصولات شرکت شامل خط اسیدشویی و بازیافت ۳۰۰ هزار تن، خط نورد سرد ۲۵۰ هزار تن، خط آنیل ۱۵۰ هزار تن، خط گالوانیزه ۱۶۰ هزار تن، برش و رول فرمینگ ۴۰ هزار تن در سال است.

سهامدار عمده فولاد امیر کبیر کاشان شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است و این شرکت پیش از این جزو گروه فولاد مبارکه اصفهان بوده است.

 چیلان  ضمن خدا قوت به مهندس عالی وند، برای مهندس حیدری موفقیت روزافزون در فولاد امیرکبیر کاشان را آرزومند است.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶
شناسه مطلب : 60743
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی