مدیرعامل شرکت پارس آلیاژ البرز:فولادسازان خود را با شرایط جهانی تطبیق دهند
شرکت پارس آلیاژ البرز با هدف تامین مواد اولیه صنایع فولاد سازی و ریخته گری شامل فروآلیاژها، انواع کک و فلزات تأسیس شده است. این شرکت با تجربه 12 ساله در زمینه واردات این مواد از خارج از کشور و فروش آنها به صنایع داخلی توانسته اعتماد حداکثری مصرف کنندگان را جلب نماید و در نتیجه به عنوان یک برند معتبر در بازار داخلی و بین فولاد سازان کشور و همچنین به عنوان یک برند معتبر در بین تجار بین المللی تبدیل گردد.

در شماره ۷۲  چیلان  به گفتگو با آقای مهندس کامبیز کریمی مدیر عامل این مجموعه نشستیم تا با فعالیت های این شرکت بیشتر آشنا شویم:

تامین محصول از معتبرترین تولیدکنندگان جهانی

پارس آلیاژ البرز از ابتدای حیات خود در حوزه تامین و عرضه اقلام و محصولات فروآلیاژی فعالیت خود را آغاز کرد. عمده محصولات تامین شده توسط این شرکت عبارتند از: انواع فرو آلیاژها نظیر فرومنگنز، سیلیکو منگنز، فروکروم، فروسیلیس و سایر فرو آلیاژها همچنین انواع گرافیت وکک ها و فلزات نظیر قلع، نیکل، سیلیکون متال و کروم متال که اکثرا در صنعت فولادسازی و ریخته گری کاربرد دارند.

این مواد بسته به کیفیت و میزان مورد نیاز از کشورهای مختلفی تأمین  می گردند. با توجه به اینکه هدف پارس آلیاژ البرز، تامین بهترین مواد جهت جلب رضایت مشتریان است، تمام تلاشمان بر این بوده که بتوانیم مواد اولیه را از معتبرترین شرکت های تولید کننده جهان تهیه و به فولادسازان کشور عرضه نماییم. به عنوان مثال فرومنگنز از آفریقای جنوبی، اکراین و یا روسیه، سیلیکو منگنز از هند و اوکراین، قلع از اندونزی و یا مالزی، نیکل از کانادا، انگلیس و یا روسیه و انواع گرافیت وکک ها از چین تامین می گردد که از بهترین تولیدکنندگان این محصولات می باشند.

با توجه به اینکه یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این بخش هستیم و با اکثر فولادسازان کشور نیز همکاری داشته ایم همواره سعی نموده ایم که اعتماد همیشگی مشتریان را حفظ و کیفیت را فدای کمیت نکنیم.

هیچ شکایتی از مشتریان نداشته ایم

این شرکت با توجه به اینکه همواره به عنوان بزرگترین واردکننده مواد اولیه صنایع فولادسازی مستقیما و بدون واسطه اقدام به واردات از بزرگ ترین تولیدکنندگان جهان می نماید؛ مزیت های ذیل را دارد:

اولین مزیت این شرکت ارائه مواد اولیه با بالاترین کیفیت است، خوشبختانه تاکنون هیچ گونه شکایتی از مشتریان این شرکت اعلام نشده و افتخار داریم که مصرف کنندگان همواره از یکنواختی و بالا بودن کیفیت محصولات این شرکت رضایت کامل داشته اند.

لازم به ذکر است کلیه مواد خریداری شده قبل از ارسال، در مبدا مورد بازرسی کیفی قرار گرفته و پس از رسیدن محموله ها به ایران و قبل از ارسال به کارخانجات داخلی نیز نمونه گیری شده و پس از تایید کیفیت، جهت مصرف کنندگان ارسال می گردد.

دومین مزیت این شرکت رقابتی بودن قیمت می باشد؛ به جرات ادعا می نماییم با توجه به کیفیت مواد ارائه شده همواره پایین ترین قیمت ها به مصرف کنندگان اعلام می گردد.

سومین مزیت این شرکت، داشتن دو انبار بزرگ، یکی در بندرعباس و دیگری در تهران می باشد که همواره قادر به ارسال فوری اقلام پرمصرف نظیر فرومنگنز، سیلیکو منگنز، کک، برخی فلزات نظیر نیکل و قلع می باشیم.

تولیدکنندگان فولادی کشور از مشتریان ثابت ما هستند

یکی از ویژگی های که پارس آلیاژ البرز را ممتاز می نماید همکاری با اکثر تولیدکنندگان فولاد کشور است، بطوری که بزرگان این صنعت از مشتریان ثابت و همیشگی محصولات ما بوده و امیدواریم این همکاری تداوم داشته باشد.

با توجه به سابقه و تجربیات زیادی که در این حوزه داریم سعی نموده ایم حتی در شرایط سخت تحریم های بین المللی نیز بتوانیم به وظیفه خود در تامین مواد اولیه صنایع کشور عمل کرده و همواره مشتریان خود را از بابت تامین مواد اولیه راضی نگه داریم.

طبق آمار واردات وزارت بازرگانی در سال ۹۳ و ۹۴ این شرکت بیش از ۲۵ درصد واردات فرومنگنز و سیلیکو منگنز کشور را به عهده داشته که امیدواریم در سال های آینده این مقدار افزایش یابد.

به دنبال بازارهای منطقه ای و جهانی باشیم

با توجه به رکودی که در پروژه های عمرانی دولت و همچنین در صنعت ساختمان کشور پدید آمده، صنایع فولادسازی و ریخته گری نیز در رکودی ناخواسته گرفتار شده اند. متاسفانه در گذشته صنایع ما خود را برای شرایط رکود مهیا نکرده اند. همان گونه که می دانید هزینه های تولید در ایران بالاتر از متوسط جهانی می باشد.

بنده معتقدم در چنین شرایطی نباید منتظر معجزه ماند و فولادسازان با پایین آوردن هزینه های بالاسری تولید و کاهش قیمت تمام شده در جهت جهانی سازی حرکت نموده و چشم به بازارهای منطقه ای و جهانی داشته باشند.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
شناسه مطلب : 11507
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی