مدیرعامل CEM Industrial Transformers در گفت‌وگو با چیلان روایت کرد:انتقال دانش فنی ترانسفورماتورهای صنعتی از ایتالیا به ایران
دل کارو مدیرعامل شرکت ایتالیایی CEM Industrial Transformers در گفت‌وگو با چیلان اظهار داشت: من، دلکارو از ایتالیا، بیش از بیست و پنج سال در زمینه ترانسفورماتورهای صنعتی خاص فعالیت دارم. سال ها پیش، فعالیت من در این زمینه با عنوان مدیر فروش و سپس مدیرعامل شرکت تامینی آغاز گردید.

دل کارو به خبرنگار  چیلان  گفت: با توجه به سابقه‌ی طولانی پیوسته در این زمینه و فروش دستگاه های زیادی از ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی، کوره پاتیلی، رکتیفایر و راکتور به صنایع فولاد و فروآلیاژی در ایران، در صدد راه اندازی شرکتی به همراه جمعی از مهندسین و نیروهای فنی آن مجموعه برآمدم.

مقدمات همکاری با ایران

مدیرعامل CEM Industrial Transformers خاطرنشان کرد: در حدود دو سال پیش مقدمات انتقال دانش باعنایت به حضور نیروهای فنی و باسابقه به کشورهای اروپایی مهیا گردید. لکن در نهایت به دلیل روابط دوستانه موجود در ایران براثر سال‌ها فعالیت در شرکت تامینی، تامین بیش از ۹۰ درصد از ترانسفورماتورهای خاص صنایع موجود در ایران از این شرکت، اهمیت ارتباطات در این صنعت و فرهنگ نزدیک این دو کشور تصمیم برآن شد که در صورت امکان، مقدمات همکاری با ایران صورت پذیرد.

آشنایی با یک شرکت به‌روز ایرانی

این مدیر ایتالیایی به زمینه آشنایی با شرکت آریاترانسفورماتور کوره آریا اشاره کرد و گفت: در حین تلاش برای یافتن راهی برای انتقال دانش فنی این ترانسفورماتورها، با شرکت آریا ترانسفو و مجموعه مدیریتی آن دیدار داشتم. این مجموعه مجهز به ماشین آلات به روز در خط تولید بود و محیط صمیمی آن، روزهای همکاری با شرکت تامینی و آقای لوچانو تامینی را به من یادآوری می نمود.

به گفته دل کارو، امروز، بیش از یک سال از تنفیذ قرارداد بلند مدت انتقال تکنولوژی بین شرکت ترانسفورماتور کوره آریا و CEM Industrial Transformers می‌گذرد.

قرارداد ساخت بزرگ‌ترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی در ایران

دل کارو به خبرنگار  چیلان  گفت: در مدت کوتاه ورود به حوزه ساخت ترانسفورماتورهای خاص، پیشنهادهای این شرکت مورد استقبال و اعتماد بسیاری از مجموعه های بزرگ فولادی و فروآلیاژی قرار گرفته است. از جمله این سفارشات می‌توان به عقد قرارداد ساخت ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی ۲۱۰ مگاولت آمپر شرکت فولاد کویر کاشان که تا به امروز بزرگترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی در ایران و به نوبه خود در جهان محسوب می گردد، اشاره نمود.

ارتباط مستمر و علاقه‌ به ایران

وی در پایان افزود: عطف به آگاهی از پروسه ساخت و طراحی تعداد زیادی از ترانسفورماتورهای خاص صنعتی ایران و همچنین پیرو حضور پیوسته متخصصین این تیم به صورت ماهیانه در ایران، فرصت دیگری نیز به منظور تعمیر، نگهداری، تامین اقلام یدکی، بازدیدهای دوره ای و ارائه گزارش وضعیت فعلی ترانسفورماتورهای موجود و قدیمی فراهم گردیده است.

در هر حال، علاوه بر ارتباط تجاری، من احترام و علاقه زیادی برای ایران قائل هستم و ارتباط با ایران برای من و کشورم حائز اهمیت است.

2

تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶
شناسه مطلب : 51834
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی