میدکو به تولید ۷.۵ میلیون تنی گندله دست یافت
طرح تولید محصول کارخانه گندله سازی امروز (سه شنبه) با حضور استاندار در کرمان آغاز شد.

به گزارش  چیلان ، طرح تولید محصول کارخانه گندله سازی شرکت میدکو با حضور مدیرعامل این شرکت، جمعی از مسئولان استان کرمان و با ارتباط تلفنی همزمان با رئیس گروه مالی و مدیرعامل بانک پاسارگاد برگزار شد.

مدیر عامل شرکت میدکو در این مراسم گفت: تولید آزماشی و سرد محصول گندله از سال قبل توسط شرکت فولاد بوتیای ایرانیان از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ میدکو آغاز شده بود.

علی اصغر پورمند افزود: امروز تولید محصول نهایی گندله با ظرفیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن آغاز شد و توانستیم به هدف تولید هفت میلیون ۵۰۰ هزار تن گندله در کشور برسیم.

وی بیان کرد: دانش فنی و اجرایی تولید محصول گندله امروز در کشور توسط شرکت میدکو بومی سازی شده و آمادگی انجام پروژه های دیگر را در دیگر نقاط کشور داریم.

مدیرعامل شرکت میدکو اظهار کرد: مراحل طراحی ساخت و تحویل این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۲۵ هکتار انجام شده است و بیشترین حجم تبادل مواد اولیه و محصولات با بازار پیرامون خود را از طریق اتصال به شبکه راه آهن سراسری کشور به انجام خواهد رساند.

وی با اشاره به تامین آب این کارخانه از طریق شبکه های آب و فاضلاب کرمان، زرند و شهربابک و اجرای جنگل کاری یک هزار هکتاری در این مجموعه اظهار کرد: مجموع جنگل کاری این شرکت به هزار و ۳۳۰ هکتار می رسد که تعهد داده ایم این طرح را تا ۲ هزار هکتار برای ۳۵ پروژه میدکو انجام دهیم.

پورمند تاکید کرد: هلدینگ میدکو پس از کسب دانش ساخت پلنت گندله سازی با نگرش کامل محیط زیست ظرفیت تولید خود را به ۷.۵ میلیون تن رساند.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه در نزدیکی روستای کریم آباد بخش چترود کرمان، علاوه بر انتقال و بومی سازی دانش فنی ساخت و صنعت، ضمن ایجاد ارزش افزوده، زمینه اشتغال حدود ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و نزدیک به ۲هزار و ۶۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم شده و همچنین زیست بوم منطقه را نیز ارتقا خواهد داد.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴
منبع : خبرگزاری ایرنا
شناسه مطلب : 13332
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی