واردات بیلت کره جنوبی با ۳۰ درصد کاهش همراه شد
واردات بیلت کره جنوبی در نیمه اول امسال با 30 درصد افت به 980 هزار تن رسید درحالی که در نیمه اول سال قبل یک میلیون و 270 هزار تن بود.

به گزارش  چیلان  به نقل از استیل مینت، در ماه ژوئن نیز کره جنوبی با ۵ درصد افت نسبت به ماه قبل درمجموع ۲۰۰ هزار تن بیلت وارد کرد درحالی که در می ۲۱۰ هزار تن واردات داشت.

ژاپن همچنان بزرگترین صادرکننده بیلت به کره جنوبی است و تقریبا سهم ۴۰ درصدی از مجموع آنرا دارد. ژاپن در ماه ژوئن ۸۰ هزار تن بیلت به کره جنوبی صادر کرد و مابقی این میزان از بزریل، اندونزی و آفریقای جنوبی بوده است.

واردات بیلت به کره جنوبی در ماه ژوئن نسبت به ژون سال قبل که ۲۴۰ هزار تن بود نیز کاهش داشته و این کاهش ۱۶.۶۶ درصد به ثبت رسیده است.

در ۶ ماهه اول امسال ژاپن، برزیل و اندونزی بزرگترین صادرکنندگان بیلت به کره جنوبی بودند که ۵۳۰ هزار تن از ژاپن، ۱۸۰ هزار تن از برزیل و ۱۷۰ هزار تن از اندونزی صادر شد و به ترتیب هر یک از این کشور سهم ۵۴.۳ درصد، ۱۸.۷۴ درصد و ۱۰.۱۵ درصد از مجموع واردات کره داشتند.

کره در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۲ میلیون و ۶۰ هزار تن و در سال ۲۰۱۶ حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن بیلت وارد کرده بود.

گفتنی است، طبق آمار تولید فولاد خام کره جنوبی در نیمه اول امسال ۲۹ میلیون و ۹۴۰ هزار تن بود که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد رشد داشته است چون تولید در نیمه اول سال قبل ۲۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تن گزارش شده بود.

2

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
شناسه مطلب : 19747
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی