فولاد امیر کبیر کاشان واحد نمونه ملی استاندارد و کیفیت شد
در مراسم روز جهانی استاندارد و با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد، با اهداء تندیس و لوح تقدیر از فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان واحد تولیدی نمونه ملی تجلیل شد.

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد امیر کبیر کاشان، در همایش روز جهانی استاندارد که همزمان با ۲۲ مهرماه در سالن اجلاس سران و با عنوان چهارمین انقلاب صنعتی، در روز جهانی استاندارد برگزار شد، شرکت فولاد امیر کبیر کاشان موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر نمونه ملی استاندارد شد.

در این همایش که به مناسبت ۲۲ مهر روز جهانی استاندارد در سالن اجلاس سران و با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، دکتر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، دکتر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، مهندس نوابی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان ، دکتر نیره پیروزبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس استاندارد ایران و خانم دکتر مولاوردی، دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات کشوری و لشگری برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر نمونه ملی استاندارد به مهندس عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان اهدا شد.

عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در حاسیه این رویداد ملی، با ارایه گزارش اجمالی از تحقق برنامه های این شرکت در سال های اخیر گفت: خوشبختانه با اقدامات مدیریتی و کارشناسی و همت کارکنان شاهد تداوم توفیقات و دستاوردهای ملی این شرکت در عرصه های مختلف هستیم.

وی با اشاره به سهم ۲۰ درصدی از تولید ورق گالوانیزه کشور در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گفت: هم اکنون به لحاظ کیفیت و استاندارد تولید محصول، در صدر کیفیت و جایگاه در منطقه قرار داریم که امیدواریم با به ثمر رسیدن طرح های توسعه و تکمیل زنجیره، شاهد افزایش سهم تولید و سوددهی و بازارهای جهانی باشیم.

قنواتی به افزایش سوددهی و رشد رضایت مشتریان و سهامداران اشاره کرد و گفت: در سالهای اخیر با ارایه و ارسال به موقع محصول کیفی به مشتریان شاهد افزایش رضایتمندی آنان و در نتیجه شاهد افزایش درآمد و سوددهی محصولات تولیدی شرکت هستیم.

قنواتی به دریافت تندیس ملی و لوح تقدیر نمونه ملی جایزه روز جهانی استاندارد اشاره کرد و گفت: امسال و در بر نامه روز جهانی استاندارد که با عنوان (چهارمین انقلاب صنعتی) برگزار شد موفق به دریافت تندیس و لوح سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه ملی شدیم که این موفقیت را به همه همکاران و ذینفعان شرکت تبریک میگویم.

وی ابراز امیدواری کرد با همت کارکنان و اعضای هیات مدیره شرکت همچنان شاهد توفیقات و دستاوردهای این شرکت در آینده خواهیم بود.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶
شناسه مطلب : 21674
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی