مهندس اسماعیلی تشریح کرد:تامین ۹۰ درصد نیاز خودروسازان توسط ورق خودرو چهارمحال و بختیاری/ تولید تا پایان سال به ۲۴۵ هزار تن می رسد
با پیش بینی های انجام شده تولید امسال شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به بیش از 245 هزار تن افزایش خواهد یافت.

به گزارش  چیلان ، اصغر اسماعیلی مدیرعامل مجتمع ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: این مجتمع با همت متخصصان داخلی ۹۰ درصد از ورق گالوانیزه مورد نیاز خودروسازان کشور را تولید و روانه بازار مصرف می کند.

وی اظهار داشت: این مجتمع صنعتی تاکنون ۸۲ هزار تن محصول ورق گالوانیزه خودرویی کشور را تولید و در اختیار بازار مصرف داخل و خارج از کشور قرار داده است که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته اسماعیلی با توجه به اهداف کمی و کیفی و مشتری پسند بودن محصولات این مجتمع بزرگ ملی، حدود ۳۰ درصد از محصولات تولیدی این مجتمع به خارج از کشور صادر شده است.

مدیرعامل مجتمع تولید ورق گالوانیزه چهارمحال و بختیاری، میزان تولید محصول ورق گالوانیزه طی سال گذشته استان را ۲۲۰ هزار تن برآورد و تصریح کرد: با پیش بینی های انجام شده این میزان تولید امسال به بیش از ۲۴۵ هزار تن افزایش خواهد یافت.

اسماعیلی، توسعه تکنولوژیکی خطوط تولید را از مهمترین برنامه های این کارخانه اعلام و تاکید کرد: افزایش کیفیت فولادهای خودرویی و گریدهای جدید گالوانیزه ای خودرو از مهمترین اهداف این مجموعه تولیدی است.

وی گفت: مجتمع ورق گالوانیزه استان قابلیت تولید ورق گالوانیزه با ضخامت چهار دهم تا ۲ میلی متر و عرض ۸۰۰ تا هزار و ۸۸۰ میلی متر در گریدهای مختلف را داراست.

بزرگ ترین کارخانه تولید ورق خودرو در خاورمیانه در ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید. طرح تولید ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت ساخت بدنه خودرو و لوازم خانگی در منطقه سفید دشت از توابع شهرستان بروجن واقع در استان چهارمحال و بختیاری ساخته شد.

برای اجرای این طرح، زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار در حاشیه جاده بروجن – شهرکرد اختصاص داده شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹
منبع : ایرنا
شناسه مطلب : 27005
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی