طبق گزارش ۸ ماهه انجمن جهانی فولاد:رشد فولاد ایران به ۶ درصد و فولاد جهان به ۴ درصد رسید
انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد تولید فولاد ایران در ۸ ماهه نخست امسال میلادی با رشد ۶.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۷.۱۸۸ میلیون تن رسید.

انجمن جهانی آهن و فولاد در جدیدترین گزارش خود از رشد ۶.۴ درصدی تولید فولاد ایران در ۸ ماه نخست امسال میلادی خبر داد. همچنین تولید فولاد جهان در ۸ ماهه نخست امسال میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴.۴ درصدی داشته و به ۱۲۴۰ میلیون تن رسیده است.

تولید فولاد ایران که در ۸ ماه نخست سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۶.۱۵۳ میلیون تن گزارش شده بود در ۸ ماه نخست امسال میلادی به ۱۷.۱۸۸ میلیون تن افزایش یافته است.

رشد بیش از ۶ درصدی تولید فولاد ایران طی سال ۲۰۱۹ در حالی است که دولت امریکا با خروج از توافق هسته‌ای تحریم‌ها بر اقتصاد ایران از جمله تحریم بر صنعت فولاد را بازگردانده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری امریکا در اوایل ماه می‌۲۰۱۹ با صدور یک فرمان اجرایی صنایع فولاد، آهن، مس و آلومینیوم ایران را تحریم کرد. این فرمان که ۸ ماه می‌صادر شد درآمد صادرات صنایع فلزی ایران را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش در هشتمین ماه امسال میلادی تولید فولاد ایران ۲.۲ میلیون تن بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶.۷ درصدی داشته است. ایران در اوت سال قبل ۲.۰۶۲ میلیون تن فولاد تولید کرده بود.

2

تاریخ انتشار : ۷ مهر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷
شناسه مطلب : 27864
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی