شادی بی‌پایان سهامداران نمادهای فولادی و سنگ آهنی/ صف خرید بستن «عادت» من است!
امروز ۳۰ فروردین در نخستین روز کاری هفته، نمادهای فولادی و سنگ آهنی بازار سهام، همه به اتفاق سبزپوش شدند و اکثراً در سقف دامنه نوسان ۵ درصدی معامله شدند. در یک روز دیگر از شادی مستمرِ سهامداران نمادهای فولادی و سنگ آهنی، بورس تهران نیز رکورد دیگر را ثبت کرد!

به گزارش  چیلان ، امروز شنبه ۳۰ فروردین، شاخص کل بورس تهران (بدون درنظر گرفتن معاملات نماد شستا که به خارج از ساعات اصلی بازار بورس منتقل شده است) بیش از ۲۲ هزار واحد رشد کرد و به ارتفاع ۶۶۸ هزار واحدی وارد شد که بزرگ‌ترین قله‌ای است که تاکنون شاخص کل بورس موفق به فتح آن شده است.

امروز تمام نمادهای فولادی و سنگ آهنی، معاملات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و از بین ۱۳ نماد زنجیره فولاد، تنها کویر با صف خرید معاملات خود را به پایان نبرد که البته قیمت پایانی سهام مجتمع فولاد کویر نیز رشد خوب حدودا ۳.۸ درصدی را در روز جاری تجربه کرد. فولاد مبارکه امروز نمادی بود که با تأثیر مثبت ۱۵۷۳ واحدی، بیشترین تأثیر را در رشد شاخص کل بورس داشت.

امروز ارزش کل معاملات بورس و فرابورس (بدون احتساب معاملات شستا و چند نماد دیگر که اخیراً عرضه اولیه آن صورت گرفته است)، بیش از ۹ هزار میلیارد تومان بود که رقم بالایی محسوب می‌شود و قدرت پول‌های سرگردان در بازار سرمایه را نشان می‌دهد. صف‌های خرید زیادی در پایان معاملات امروز پابرجا ماند و این بدان معناست که رالی سهام همچنان در ایران ادامه دارد.

جدول زیر که تغییرات قیمتی نمادهای فولادی و سنگ آهنی در روز جاری را نشان می‌دهد، ببینید:

معاملات فولادی ها در بورس 4

2

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶
شناسه مطلب : 30943
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی