با تولید پایدار و صادرات محصولات با کیفیت، تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کنیم
علی محمدی، مدیرعامل فولاد خوزستان اظهار داشت: در سال‌های اخیر محصولات فولاد خوزستان به واسطه‌ کیفیت و مشتری‌ مداری در بازار بین‌الملل با اقبال بسیاری مواجه است. با تولید پایدار و صادرات محصولات با کیفیت، تحریم‌ها را بی‌اثر خواهیم کرد. آن‌چه که باعث مقاوم شدن اقتصاد ایران است، بکارگیری راهبرد "بی‌‌اثر کردن تحریم‌‌هاست". رونق تولیدات داخلی و گسترش صادرات غیرنفتی همچون فولاد، بر پایه الگوی اقتصاد مقاومتی موجب توسعه و کمک به رفاه عمومی می‌شود...

علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان عنوان کرد: تحریم ‌های ظالمانه از زمانی شروع شد که جمهوری اسلامی شکل گرفت و ایران با اعلام استقلال و حمایت از مستضعفان در برابر مستکبرانی همچون رژیم صهیونیستی و آمریکا موضع خود را آشکار ساخت. از آن زمان تاکنون آمریکا از راه ‌های گوناگون و به بهانه ‌های مختلف سعی دارد تا به مانند قبل از انقلاب، ایران را تحت سلطه‌ی خود درآورد. به لطف و مدد الهی و تلاش و کوشش دلسوزان نظام، تحریم‌ های ظالمانه، نه تنها باعث ناکامی نشده، بلکه سبب مقاوم شدن اقتصاد شد.

مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، از سوی دشمنان قسم خورده زخم‌ های بسیاری بر پیکره انقلاب وارد شد؛ زخم‌ هایی که هر کدام به تنهایی می‌توانست، یک کشور را نابود کند. اما اراده و عزم راسخ غیورمردان ایران اسلامی در کنار رهبری جسورانه‌ی امام امت (ره) و بعد از ایشان، جانشین خلف‌شان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مانند کوهی استوار علاوه بر حفظ ثبات و تمامیت ارضی ایران اسلامی، شکوفایی و رشد اقتصادی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی افزود: در چند سال اخیر تحریم ‎‌های ظالمانه به اوج خود رسید، اما همچنان اقتصاد ایران پابرجاست. اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، رونق تولید و حمایت از آن و … همگی نشان از عزم ایران برای مقاوم ‌سازی اقتصادش در برابر تحریم ‌هاست. هر بار تحریم‌ های تازه‌ای از سوی آمریکا وضع می‌شود، لیکن با درایت و مدیریت صحیح، اقتصاد کشور را از گزند تحریم دور نگه داشتیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: در سال های اخیر محصولات فولاد خوزستان به واسطه‌ ی کیفیت و مشتری‌ مداری در بازار بین‌الملل با اقبال بسیاری مواجه است؛ لیکن با تولید پایدار و صادرات محصولات با کیفیت، تحریم ها را بی اثر خواهیم کرد.

محمدی ادامه داد: آن ‌چه که باعث مقاوم شدن اقتصاد ایران اسلامی است، بکارگیری راهبرد “بی ‌اثر کردن تحریم ‌هاست”. رونق تولیدات داخلی و گسترش صادرات غیرنفتی همچون فولاد، بر پایه الگوی اقتصاد مقاومتی موجب توسعه و کمک به رفاه عمومی می‌شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان تاکید داشت: سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام “جهش تولید” مزین شده است، فولاد خوزستان از ابتدای سال تاکنون با تکیه بر توان داخلی و در مسیر تحقق این شعار توانست، تولید روزانه و ماهانه‌ی خود را ارتقا دهد و برای اولین بار در تاریخ خود، از تولید یک میلیون تن شمش فولاد در فصل بهار عبور کند. دستیابی به این موفقیت چشم‌ گیر یک پیام مهم خطاب به جهانیان دارد؛ کشورهای دنیا، به‌ ویژه آمریکا بدانند که هر چقدر فشار تحریم‌ های ظالمانه را بیشتر کنند، در نقطه‌ی مقابل، عزم و اراده‌ی ایرانیان در مسیر بی‌اثر کردن تحریم‌ ها استوار تر می‌ شود.

محمدی در پایان سخنان خود اظهار داشت: مجموعه فولاد خوزستان در سال های اخیر از گزند تحریم‌ ها بی‌نصیب نبوده، لیکن به مانند سال های گذشته، حفظ روند تولید پایدار و صادرات محصولات به اقصی نقاط جهان را در دستور کار خود قرار داده است و با کمک خداوند متعال و تلاش شبانه روزی کارکنان، طرح های توسعه خود را به سرانجام می رساند و با افزایش تولید، صادرات و اشتغال زایی برای جوانان، به جهانیان ثابت خواهد کرد که هیچ گاه از وضع تحریم‌ های جدید واهمه‌ای به خود راه نخواهد داد.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲
شناسه مطلب : 32418
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی