در روز دوم جشنواره ملی فولاد ایران، فولاد خوزستان دو تفاهم نامه همکاری امضا کرد
دومین روز از پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با امضای دو تفاهم‌نامه میان فولاد خوزستان و شرکت تافکو به ارزش دو میلیون یورو و شرکت فرآورده‌های نسوز مهرگداز به ارزش یک میلیون یورو همراه بود.

به گزارش  چیلان ،دومین روز از پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با امضای دو تفاهم‌نامه میان فولاد خوزستان و شرکت تافکو به ارزش دو میلیون یورو و شرکت فرآورده‌های نسوز مهرگداز به ارزش یک میلیون یورو همراه بود.

در تفاهم‌نامه با شرکت تافکو که با حضور خلیفه‌سلطان دبیر انجمن فولاد ایران به امضای امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان و سعید قاسم‌زاده مدیرعامل شرکت تافکو رسید مقرر شد، گسترش همکاری‌های پژوهشی، فنی و بومی‌سازی ساخت قطعات و تجهیزات از سوی شرکت تافکو انجام شود.

در تفاهم‌نامه دوم که با شرکت فرآورده‌های نسوز مهرگداز به امضا رسید، بر گسترش همکاری‌های پژوهشی، فنی و بومی‌سازی تامین اقلام نسوز مورد نیاز فولاد خوزستان در حوزه ساخت و بومی‌سازی ست و توپی پروس‌پلاگ و نازل‌های تاندیش و ریخته‌گری بیلت تاکید شد.

در ادامه نیز از شرکت‌های بی‌نظیران، مازی‌نور پترو‌سامان به پاس همکاری‌های مستمر با شرکت فولاد خوزستان تقدیر شد.

گفتنی است، پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، از ۱۹ دی ماه به مدت سه روز در برج میلاد برپا شده و فولاد خوزستان در سالن A پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت فولاد است.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۳
شناسه مطلب : 57937
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی