عملکرد خیره‌کننده فولاد خوزستان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری
شرکت فولاد خوزستان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری عملکرد موفقی را به ثبت رسانده است. درآمد فروش محصولات این شرکت از ابتدای فروردین تا انتهای دی‌ماه سال جاری با جهش ۴۶.۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۹ هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولاد خوزستان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری عملکرد موفقی را به ثبت رسانده است. درآمد فروش محصولات این شرکت از ابتدای فروردین تا انتهای دی‌ماه سال جاری با جهش ۴۶.۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۹ هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان رسیده است.

حجم فروش داخلی و صادراتی شرکت فولاد خوزستان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۳،۳۲۳،۶۷۸ تن بوده که رشد ۳.۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. این افزایش حجم فروش محصولات در حالی به دست آمده که این شرکت در فصل گرم امسال، ۵۴۰ هزار تن از تولید برنامه‌ریزی‌شده خود را به واسطه محدودیت‌های برق از دست داد.

حجم کل فروش محصولات فولاد خوزستان در بازار داخلی، شامل فولاد میانی، آهن اسفنجی و گندله، ۲،۵۰۶،۷۸۵ تن بوده که جهش ۱۹ درصدی را نسبت به ۱۰ ماه نخست سال قبل نشان می‌دهد و در واقع فولاد خوزستان به خوبی نیازهای بازار داخلی را تأمین کرده است.

حجم فروش شمش فولادی توسط شرکت فولاد خوزستان در بازار داخلی در ۱۰ ماهه نخست امسال، ۱،۲۰۱،۲۱۹ تن بوده که رشد قابل توجه ۱۲.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

همچنین فولاد خوزستان از ابتدای فروردین تا انتهای دی‌ماه سال جاری، ۷۸۲،۷۳۸ تن از نیازهای بازار داخلی به تختال را تأمین کرده که حاکی از رشد ۱۲.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

خوزستان 2

2

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
شناسه مطلب : 58434
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی