«ومعادن» سهام شرکت‌های فولاد سرمد ابرکوه و تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان را واگذار کرد/​ شناسایی سود ۸۲۴ میلیارد تومانی «ومعادن»
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (نماد بورسی ومعادن) از محل فروش ۳۵ درصد سهام شرکت‌های صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان، جمعاً ۸۲۳.۹ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است. سهام این دو شرکت به شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (تجلی صنعت خودرو سابق) که ۱۰۰ درصد آن متعلق به «ومعادن» است، واگذار شده است.

به گزارش  چیلان ، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (نماد بورسی ومعادن) از محل فروش ۳۵ درصد سهام شرکت‌های صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان، جمعاً ۸۲۳.۹ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است. سهام این دو شرکت به شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (تجلی صنعت خودرو سابق) که ۱۰۰ درصد آن متعلق به «ومعادن» است، واگذار شده است.

«ومعادن» همنین قصد دارد ۳۹.۸۸ درصد سهام شرکت کارگزاری سی ولکس را نیز واگذار کند.

شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به منظور تامین بخشی از نیازهای فولادی کشور، در اسفندماه سال ۱۳۹۱ با سرمایه‌گذاری مشترک دو شرکت بزرگ صنعتی و معدنی چادرملو و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، تاسیس گردید. شرکت آهن و فولاد سرمد ابرکوه، بهره‌برداری از واحد نورد خود با ظرفیت تولید اسمی سالیانه ۴۵۰ هزارتن انواع میلگرد آجدار ۸ تا ۳۲ میلی‌متر را در آذر ماه ۱۳۹۵ آغاز نموده و طرح‌های احداث واحد کلاف و کارخانه فولادسازی با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰۰ هزارتن شمش فولادی را نیز در راستای اهداف خود در دست اجرا دارد.

ومعادن

2

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹
شناسه مطلب : 33069
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی