اجرای طرح‌های پیشران «ومعادن» در کردستان با جدیت دنبال می‌شود
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) در بازدید از پروژه‌های صبانور در استان کردستان، بر لزوم تسریع اجرای طرح‌ها، افزایش بهره‌وری، توسعه فعالیت‌های اکتشافی و استفاده از دانش و تکنولوژی‌های جدید در این شرکت تاکید کرد.

به گزارش  چیلان ،دکتر سعدمحمدی مدیرعامل «ومعادن» با همراهی معاونین این هلدینگ از پروژه‌های شرکت صبانور در مجتمع شهرک و صبا امید غرب بازدید نموده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های انجام‌شده و روند پیشرفت پروژه‌ها قرارگرفت.

طی این بازدید، مهندس سید علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت صبانور گزارشی از وضعیت تولید مجتمع، روند اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها و چالش‌های پیش روی این مجموعه ارائه داد.

دکتر سعدمحمدی ضمن قدردانی از پی‌گیری و تلاش مدیران و پرسنل شرکت صبانور، به پیشرفت مجموعه نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: بهبود وضعیت مجتمع شهرک نسبت به سال گذشته کاملا ملموس است، کارهای زیادی انجام شده، اما انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی درست و استفاده از دانش و تکنولوژی‌های جدید و استقرار اتوماسیون هوشمند، بهره‌‌وری به‌طور جدی ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: آموزش هدفمند و مستمر پرسنل و کارشناسان در جهت ارتقای توانمندی شرکت و به‌‌روز بودن دانش و آگاهی پرسنل در خصوص آخرین دستاوردهای علمی و فن‌آوری در حوزه صنعت، موضوع بسیار مهمی است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت‌گیرد.

مدیرعامل هلدینگ «ومعادن» ، ضمن اشاره به توانمندی و تجربه ارزشمند شرکت صبانور در حوزه اکتشافات، برگسترش فعالیت‌های اکتشافی این شرکت تأکید کرد. همچنین طی برگزاری جلسات کاری با مدیران و عوامل اجرای پروژه‌ها، مشکلات و چالش‌های موجود مورد بررسی قرار گرفت و راهکارها و تمهیدات لازم جهت تسریع در روند اجرای طرح‌ها ارائه گردید.

یادآوری می‌شود شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور از نظر تولید سنگ آهن جزو ۱۰ شرکت نخست کشور و بزرگ‌ترین تولید کننده این ماده معدنی در غرب کشور بوده و در دو استان همدان و کردستان مشغول فعالیت است و تکمیل و توسعه زنجیره ارزش را از اکتشاف تا استخراج و فرآوری ماده معدنی سنگ آهن تا تولید کنسانتره و گندله در واحدهای زیرمجموعه خود دست اجرا دارد.

2

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۹
شناسه مطلب : 57715
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی