رشد قابل توجه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات؛تداوم روند رو به رشد “ومعادن” در آبان ماه
مجموع بهای تمام‌شده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) در آبان ماه برابر با ۲۹ هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان بوده است؛ این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۵۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  چیلان ، مجموع بهای تمام‌شده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) در آبان ماه برابر با ۲۹ هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان بوده است؛ این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۵۸ درصد افزایش داشته است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت‌شده ۱۹ هزار و ۲۴۲ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۹۹ هزار میلیارد تومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در این ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

1

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری “ومعادن” در این دوره ماهانه برابر با ۲۹ هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان بوده است؛ این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۵۸ درصد افزایش داشته است. ارزش بازار پرتفوی بورسی این شرکت نیز به مبلغ ۱۵۳ هزار و۴۲۵ میلیارد تومان نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته، ۳۵ درصد رشد را به همراه داشته است، هرچند این میزان در مقایسه با مهرماه سال جاری ۰.۷ درصد کاهش داشته است؛ می‌توان گفت ارزش بازار پرتفوی بورسی “ومعادن” ارزش‌آفرینی خود را در طی ماه‌های گذشته، علی‌رغم چالش‌های محتمل بر بازار سرمایه از جانب تنش‌های جنگ در منطقه و غیره؛ حفظ کرده است.

2

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری “ومعادن” در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۹ هزار و ۸۲۴ و شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس ۲۰ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان بود.

3

عمده سرمایه‌گذاری “ومعادن” در آبان ماه مربوط به (استخراج کانه‌های فلزی) و (فلزات اساسی) بوده است.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۳
شناسه مطلب : 57221
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی