چادرملو ۲ مجوز دیگر تاسیس واحدهای فولادی دریافت کرد
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو پس از اخذ مجوز تاسیس 5 واحد معدنی و صنعتی، امروز نیز موفق به دریافت پروانه تاسیس 2 واحد صنعتی دیگر شد .

به گزارش  چیلان ، طی روزهای اخیر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو پس از اخذ مجوز تاسیس  ۵ واحد معدنی و صنعتی، امروز نیز موفق به دریافت پروانه تاسیس ۲ واحد صنعتی دیگر شد .

 این  واحدهای صنعت  فولاد شامل : کارخانه تولید ورق  آلیاژی با ظرفیت ۱ میلیون تن در سال، با سرمایه گذاری ۱۳۵۸۲۴ میلیارد ریال و کارخانه تولید آهن اسفنجی به ظرفیت سالانه  ۸۰۰ هزار تن، قابل افزایش تا ۱ میلیون تن، با سرمایه گذاری ۲۱۶۷۴ میلیارد ریال در استان یزد می باشند .

با راه اندازی این واحدهای صنعتی بالغ بر ۱۳۵۰ نفر بطور مستقیم مشغول بکار خواهند شد .

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو گفت: این مجتمع مجوز تاسیس دو واحد فولادی دیگر را در یزد دریافت کرد.

 ناصر تقی‌زاده اظهار داشت: طی روزهای اخیر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو پس از اخذ مجوز تاسیس پنج واحد معدنی و صنعتی، امروز نیز موفق به دریافت پروانه تاسیس دو واحد صنعتی دیگر شد.

تقی زاده گفت: این واحدهای صنعت فولاد شامل کارخانه تولید ورق آلیاژی با ظرفیت یک میلیون تن در سال، با سرمایه گذاری ۱۳۵ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال و کارخانه تولید آهن اسفنجی به ظرفیت سالانه ۸۰۰ هزار تن، قابل افزایش تا یک میلیون تن با سرمایه گذاری ۲۱ هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال است.

مدیرعامل چادرملو یادآور شد: با راه اندازی این واحدهای صنعتی بالغ بر هزار و ۳۵۰ نفر در استان به طور مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

2

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶
شناسه مطلب : 35967
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی