پیام مدیرعامل ذوب آهن فولاد خزر به مناسبت روز کارگر
مهندس حميد محمودی مدير عامل ذوب آهن فولاد خزر در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت «روز جهانی کارگر»، این روز را بر تلاشگران و جهادگران عرصه‌های تولید به‌ویژه خانواده بزرگ صنایع فولادسازی کشور تبریک و شادباش گفت.

بسمه تعالی

کارگر نماد عملی “ما می‌توانیم” و تندیس تحقق اراده در قالب تلاش ، کوشش و مجاهدت است.

در بسیاری از آموزه های دینی اهتمام شایانی به کار و کارگر مشاهده می گردد بطوریکه دین مبین اسلام کار راعبادت می داند و در همین راستا نیز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) دست کارگری راکه پینه بسته بود بوسه زد و فرمود این دستی است که خداوند و رسولش دوستش می دارند.

کارگران نقشی فعال در خط مقدم خدمت در صحنه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و فرهنگ‌سازی داشته و دارند و نقش و رسالت خود را به شایستگی ایفا کردند. این عزیزان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی محسوب می‌گردند و حمایت از آنان حمایت از تولید است و در تحقق شعار《سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین》نقشی بی‌بدیل دارند و بخش عظیمی از تحقق این شعار بر دوش این تلاشگران خستگی ناپذیر است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، آزادگان، ایثارگران و بازنشستگان این قشر با برکت ، روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران محترم و زحمتکش کلیه واحدهای صنعتی ، تولیدی وخدماتی علی الخصوص کارگران خدوم و شریف صنعت معدن و فولاد کشور که عملا اجرای تمامی پروژه های معدنی و فولادی کشور ، مدیون تلاش های صادقانه این کارگران محترم می باشد تبریک گفته و سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را ازخداوند متعال خواستاریم.

حمید محمودی
مدیر عامل ذوب آهن فولاد خزر

2

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶
شناسه مطلب : 42000
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی