تکذیب یک مصاحبه جنجالی!
عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد: سخنی دال بر اینکه «شرکت های دولتی صنعت فولاد را به خاک سیاه نشاندند و یا صنعت فولاد کشور در آستانه تعطیلی است» ایراد نکرده ام.

احمد خوروش، عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد ایران در گفت و گو با « چیلان »، مصاحبه ای که از ایشان در روز شنبه ۱۰ تیرماه در خصوص بحران شدید صنعت فولاد ایران در چند رسانه عمومی منعکس شد را تکذیب کردند.

این عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد، به  چیلان  گفت که وی سخنی دال بر اینکه «شرکت های دولتی صنعت فولاد را به خاک سیاه نشاندند و یا صنعت فولاد کشور در آستانه تعطیلی است» ایراد نکرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد کویر اظهار داشت: اگرچه ما در انجمن تولیدکنندگان فولاد بر روی حاشیه سود و تعادل در زنجیره فولاد کار می کنیم اما این به معنای این نیست که به سیاه نمایی وضعیت صنعت فولاد کشور بپردازیم.

خوروش تصریح کرد: البته مشکلاتی در زنجیره تأمین مواد اولیه داریم و در تلاش هستیم مشکلات تأمین شمش شرکت های نوردی را حل کنیم چراکه اقتصادی و به صلاح تولید کشور نیست که شرکت های نوردی بخش خصوصی به دلیل مشکل تأمین شمش که در کشور هم به میزان کافی تولید می شود و امکان تأمین آن هم وجود دارد، با ظرفیت پایین کار کنند.

خوروش در ادامه از مذاکرات و رایزنی ها در انجمن تولیدکنندگان فولاد و بین شرکت های ذوب و نورد که با هماهنگی وزرات صنعت، معدن و تجارت صورت می گیرد خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم هر چه زودتر برای مشکل تأمین شمش واحدهای نوردی به راه حلی مناسبی برسیم.

2

تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵
شناسه مطلب : 13288
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی