خریدار دیگری به فولاد پاکستان علاقه مند است
به دنبال تمایل سینواستیل چین و فولاد مبارکه اصفهان، سازمان امور مرزی پاکستان (FOW) نیز علاقمندی خود را برای کسب کارخانه فولاد پاکستان (PSM) اعلام کرده است.

به گزارش  چیلان ، با وجود این علاقه مندی، مذاکرات در مراحل اولیه است. سازمان امور مرزی پاکستان قصد دارد تا مهارت های فنی درباره ظرفیت های تولید، کارکنان، وضعیت تاسیسات و دیگر جنبه های تجارت کارخانه فولاد پاکستان را کسب نماید.

 رسانه های محلی گزارش داده اند که در طی بازدید گروه FOW از کارخانه، سازمان امور مرزی زمان تعیین شده ای را برای راه اندازی مجدد کارخانه فولاد پاکستان و مشکلات احتمالی تولید را که در آینده ممکن است رخ دهد را بررسی کرده است. در ابتدا این دیدار ۱۱ اکتبر ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده بود اما این کار انجام نشد و در نتیجه این کارخانه اکنون هیچ مدیری ندارد. انتظار می رود این جلسه تا پایان ماه برگزار گردد

شایان ذکر است که  PSMبزرگترین فولادساز پاکستان با ظرفیت تولید ۱.۱ میلیون تن است. فعالیت این کارخانه در ژوئن ۲۰۱۵ به حالت تعلیق درآمد. دولت پاکستان سال هاست که به دنبال مالک جدیدی برای این کارخانه است اما تاکنون هیچ مالکی برای آن پیدا نکرده است. طبق بیانیه رسمی کمیسیون خصوصی سازی پاکستان، کارخانه و تجهیزات فولاد به مدت ۳۰ سال به سرمایه گذار جدید اجاره داده خواهد شد. باوجود آنکه آخرین مهلت سازمان خصوصی سازی برای واگذاری این کارخانه ژوئن ۲۰۱۷ بود اما تاکنون این اتفاق نیافتاده است.

 

2

تاریخ انتشار : ۷ آبان ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
شناسه مطلب : 15160
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی