معاون فروش فولاد خوزستان پیشنهاد داد:۸ راهکار ارتقا صادرات فولاد کشور
برقراری امکان صدور ویزای ورود برای مشتریان خارجی در فرودگاه اهواز ازجمله درخواست های فولاد خوزستان برای ارتقا صادرات است.

بهمن تجلی زاده، معاون فروش شرکت فولاد خوزستان یکی از موارد موثر بر صادرات فولاد خوزستان را برقراری امکان صدور ویزای ورود برای مشتریان خارجی در فرودگاه اهواز دانست و گفت: مشوق های مالی و بانکی و معافیت ها برای صادرکنندگان از دیگر مسایلی است که می تواند بر میزان صادرات فولاد تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: حذف یا کاهش مالیات و فروش محصولات صادراتی، اعطای تسهیلات مالی در خرید و انتقال تکنولوژی جدید فولاد سازی، توسعه خطوط بانکی بین المللی با بانک های اروپایی برای افزایش معاملات یورویی، بهبود وضعیت تعرفه واردات کالاهای فولادی، درج قیمت واقعی فروش صادراتی در پروانه های گمرکی، افزایش امکانات و تجهیزات و نیز ارتقای اسکله های اختصاصی از دیگر مسایلی است که با بررسی و طرح آنها می توان شاهد ارتقا و رفع موانع پیش روی توسعه صادرات کالاهای فولادی خوزستان بود.

تجلی زاده افزود: اگر دولت امکانات و تجهیزات را در اسکله ها فراهم کند و همچنین اسکله های اختصاصی برای واحدهای بزرگتر ایجاد کند واحدهای کوچکتر نیز می توانند راحتر از اسکله های عمومی استفاده کنند.

گفتنی است، فولاد خوزستان در ۹ ماه امسال یک میلیون و ۹۲۶ هزار تن صادرات از انجام داده و به گفته مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان هدف گذاری صادراتی امسال فولاد خوزستان ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن است.

2

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
منبع : خبرگزاری ایرنا
شناسه مطلب : 16314
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی