تاکید مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس در بازدید از طرح های توسعه فولاد کاوه جنوبتوسعه زیرساخت ها مستمر باشد
سید محمد اتابک و هیئت همراه در بازدیدی شش ساعته از کارخانجات احیاء مستقیم و سپس واحد یک فولادسازی و پروژه فاز دو این مجموعه و همچنین مجتمع آبشیرین کن شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بازدید کردند.

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس در بازدید از پروژه های این مجتمع طی نشستی با علی دهاقین، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ضمن تقدیر از موفقیت های سال گذشته این شرکت ابراز امیدواری کرد که میزان تولید، فروش و صادرات محصولات کارخانجات احیاءمستقیم و فولادسازی در سال جدید نیز به همان قوت ادامه داشته باشد و از زحمات کارکنان این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه به اهمیت پروژه های در دست اجرای فولاد کاوه جنوب کیش نیز اشاره کرد و ادامه داد: تمامی تلاش ها برای به بهره برداری رسیدن فاز دوم این مجموعه باید با برنامه ریزی و پیگیری مستمر انجام پذیرد تا در سال ۹۸ شاهد افزایش ظرفیت محصول شمش فولادی این شرکت از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن در سال باشیم.

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس استمرار توسعه زیرساخت ها را خواستار شد و با ارائه پیشنهاداتی کمیته فنی را مامور کرد تا نسبت به اخذ مشاوره و بررسی موضوع برای امکان سنجی اجرای طرح های پیشنهادی در اسرع وقت اقدام و نتیجه را اعلام نمایند.

2

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
شناسه مطلب : 17494
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی