گزارش عملکرد فولاد خوزستان در فروردین 97 منتشر شد:صادرات ۷۴ درصدی شمش فولاد خوزستان
گزارش فعالیت فروردین ماه فولاد خوزستان حکایت از افزایش تولید محصول در این شرکت دارد.

به گزارش  چیلان ، آمار تولید و فروش فولاد خوزستان در کدال مربوط به فروردین ماه منتشر شد که براساس این گزارش تولید اسلب این شرکت به ۱۴۶ هزار و ۳۵۳ تن رسیده است. همچنین تولید بلوم و بیلت به ۱۷۴ هزار و ۵۰۸ تن بوده است.

این شرکت در یک ماهه امسال ۶۱۱ هزار و ۵۳۴ تن گندله تولید کرده است. فولاد خوزستان در این مدت بیش از ۲۵ هزار تن اسلب داخلی، حدود ۳ هزار تن اسلب صادراتی، نزدیک به ۱۲۹ هزار تن بلوم و بیلت صادراتی و ۱۷ هزار تن بلوم و بیلت داخلی است. البته حدود ۲۶ هزار تن هم گندله در مدت مذکور فروخته شده است.

ارزش فروش شرکت در این مدت ۴۱۴ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان برآورد اولیه شده است.

گفتنی است نرخ فروش بلوم و بیلت صادراتی۲۳۳۶ تومان به ازای هر کیلوگرم بود و شرکت برای فروش داخلی نرخ ۲۰۹۸ تومان را در نظر گرفته بود.

علی رغم کاهش تناژ فروش فولاد خوزستان در فروردین ماه امسال نسبت به سال قبل، ارزش طی ماه جاری ۲۷ درصد نسبت به فروردین ماه سال گذشته بیشتر بود.

از نکات این گزارش می‌توان به موجودی اسلب شرکت اشاره کرد که در ماه جاری تقریبا ۳ هزار تن فروش داشته و موجودی نگه داشته است.

همچنین نکته قابل تامل در گزارش اخیر فولاد خوزستان تغییر سبد فروش محصول و تمرکز بر بیلت صادراتی است. به نحوی که فروش بلوم و بیلت تقریبا ۷۰ درصد سبد فروش در فروردین سال جاری را تشکیل می دهد.

57 7

2

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
شناسه مطلب : 17565
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی