رشد واردات ورق گرم و سرد آمریکا در ماه آوریل
با توجه به اعلام آمریکا مبنی بر اعمال تعرفه بر روی فولاد و آلومینیوم و مهلت چند ماهه ای که به کشورهای مختلف داده شد هماهنگونه که انتظار می رفت، در ماه آوریل رشد واردات ورق گرم و سرد به ثبت رسید و احتمالا همین روند در ماه می نیز به ثبت برسد.

آمریکا در ماه آوریل شاهد رشد واردات نورد گرم و نورد سرد بود.

به گزارش  چیلان ، طبق آمار وزارت بازرگانی آمریکا، این کشور در ماه آوریل حدود ۱۹۸ هزار تن ورق فولادی نورد سرد وارد کرد که ۰.۹ درصد نسبت به ماه مارس و ۲.۵ درصد نسبت هبه آوریل سال گذشته افزایش داشته است.ه

همچنین طبق آمار این وزارت خانه، آمریکا در ماه آوریل حدود ۲۳۶ هزار تن ورق فولادی نورد گرم وارد کرده که به میزان ۵.۶ درصد در مقایسه با ماه قبل و ۴۵ درصد نسبت به آوریل سال گذشته رشد داشته است.

واردات نورد سرد به طور عمده از کانادا و به میزان ۳۸ هزار و ۵۰۰ تن بود که از ۳۶ هزار تن ثبت شده در ماه مارس و ۲۷ هزار تن آوریل سال گذشته بیشتر است.

آمریکا همچنین بخشی از ورق سرد مورد نیاز را از مکزیک وارد کرد که حجم آن بالغ بر ۲۵ هزار تن بود. بخش دیگری نیز از ویتنام و حدود ۲۴ هزار تن بود. آمریکا همچنین ۲۱ هزار تن ورق سرد از استرالیا، ۱۹ هزار تن از ترکیه و ۱۵ هزار تن از روسیه وارد کرده است.

درخصوص واردات نورد گرم نیز باید گفت عمده واردکننده کانادا با ۱۲۲ هزار تن بود که نسبت به ماه مارس با حجم ۱۰۵ هزار تن و آوریل سال قبل با حجم ۶۸ هزار تن رشد داشته است.

کره جنوبی، ژاپن، مکزیک، آلمان و مصر دیگر واردکنندگان ورق گرم به استرالیا در ماه آوریل بودند که به ترتیب ۴۶ هزار تن، ۱۸ هزار تن، ۱۴ هزار تن، ۷۷۰۰ تن و ۸۱۰۰ تن به آمریکا ورق صادر کردند.

2

تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳
شناسه مطلب : 18409
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی