برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با حضور مدیرعامل فولاد خوزستان/ احمدیان مدیرعامل جدید شادگان شد
مراسم تودیع و معارفه شرکت صنعت فولاد شادگان با حضور مدیرعامل فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان روز گذشته مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صنعت فولاد شادگان با حضور محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، اعضاء هیئت مدیره، جمعی از معاونین شرکت فولاد خوزستان و مدیران ارشد شرکت فولاد شادگان در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید.

در این آئین از زحمات مهندس عباس تفضلی مدیرعامل سابق شرکت صنعت فولاد شادگان قدردانی و طی حکمی مهندس محمدطاهر احمدیان باغبادارانی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی گردید.

محمدطاهر احمدیان پیش از این معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت فولاد خوزستان بود.

گفتنی است، شرکت صنعت فولاد شادگان یکی از هشت طرح فولادی کشور می باشد که طی مطالعات جامع فولاد کشور در سال ۸۲ به عنوان یکی از پیشنیازهای برنامه سوم، چهارم و پنجم توسعه اقتصادی کشور تصویب شد و در سال ۸۵ کلنگ زنی آن انجام گردید و واحد احیا این مجموعه وارد مدار تولید شده است.

این شرکت در جنوب شرقی شهرستان شادگان و در ۳۵ کیلومتری این شهرستان و در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان بندر امام خمینی و در زمینی به وسعت ۲۶۰ هکتار قرار دارد.

بعد از واگذاری این شرکت به بخش خصوصی، ۶۵ درصد سرمایه گذاری آن توسط شرکت فولاد خوزستان و ۳۵ درصد نیز از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) تامین شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳
شناسه مطلب : 19212
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی