تاکید اعضای هیئت مدیره فولاد آلیاژی ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل:هدفگذاری۳۰۰ میلیارد تومانی برای سودآوری “فولاژ “
اولين جلسه عمومی مديريت و كاركنان شركت فولاد آلياژي ايران با حضور رئيس و برخی از اعضاء هيئت مديره، مديرعامل، فرماندار اشكذر و هيئت همراه و جمع کثيري از كاركنان شركت برگزار گرديد.

به گزارش  چیلان ، این همایش در حالی برگزار شد که طبق انتظار، سالن آمفی تئاتر روابط عمومی سر زنده ترین و پویاترین ایام خودرا تجربه نمود.

یداله طاهرنژاد؛ رئیس هیئت مدیره شرکت در این همایش با بیان اینکه شرکت فولاد آلیاژی در سال جاری بایستی ۳۰۰ میلیارد تومان سود داشته باشد  گفت: تحقق این میزان سود لازم است تا شرکت بتواند یک تجربه شیرین و متفاوت را در طول تاریخ تأسیس خود تا هم اکنون رقم بزند.

وی شرکت فولاد آلیاژی ایران را به عنوان شاهکار صنعت در کشور معرفی نمود و اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در چنین بنگاه بزرگ اقتصادی که جایگاه و نقش بی بدیل و بی نظیری در صنعت فولاد کشور دارد و بخش بزرگی از نیاز صنایع کشور را تأمین می کند، مشغول به خدمت هستم.

طاهرنژاد زمان حضور خود در این شرکت را از شهریورماه سال ۹۴ عنوان نمود و گفت: در ابتدای ورودم این سازمان وضعیت مناسبی از لحاظ سود حاصله نداشت که با همت و تلاش ارزشمند همکاران، شرکت شرایط مطلوبی را دارد و امید است با تدبیر و اندیشه مدیر عامل جدید که خود برخواسته از درون سازمان و هم استانی شما می باشد بتوانیم به سود قابل توجهی در سال ۹۷ برسیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت در همین رابطه افزود: من ایمان دارم که تنها با ده درصد صرفه جویی توامان در خرید و فروش می توان به سود آوری مناسب دست یافت و امیدوارم با این نشاط و شور که در یکایک شما عزیزان وجود دارد و انتصاب جدید، بتوانیم به اهداف عالیه خود جامعه عمل بپوشانیم.

یداله طاهرنژاد گفت: رسالت یکایک شما کارکنان فولاد آلیاژی آن است که با همت و تلاش خود در جهت برآورده شدن انتظارات سهامداران شرکت تلاش نموده چرا که سهامداران واقعی از بطن پرتلاش ترین اقشار جامعه برخواسته اند و چشم امیدشان به دستان پرمهر و پرلطف و تلاش شماست.

وی با اشاره به ضرورت مسئولیت پذیری هر چه بیشتر در این بنگاه ارزشمند کشور گفت: کشورمان در حال حاضر از شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار نیست و شرایط ویژه و حساسی را سپری می کند و در چنین شرایطی اداره یک بنگاه بزرگ اقتصادی کاربس عظیم و دشوار است که امید است با اراده و انگیزه بسیار بالا بتوانید به مشکلات فائق آمده و با همدلی،مدیر عامل جدید را در این مسیر برای رسیدن به موفقیت همراهی نمائید.

رئیس هیئت مدیره شرکت همچنین اعلام داشت: من همیشه آرزو داشتم افرادی به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت معرفی گردند که برخواسته از این مجموعه و آشنا به تمام فرآیندهای سازمانشان باشند که خوشبختانه وجود مهندس چایچی به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل برای ما بسی جای خوشحالیست.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس محمدی؛ مدیر عامل قبلی، مهندس چایچی را فردی صبور، مسئولیت پذیر، خوشنام، پاک دست و پیگیر معرفی نمود و افزود: امید است به برکت وجود ایشان شاهد موفقیت هر چه بیشتر شرکت فولاد آلیاژی ایران باشیم.

علیرضا چایچی، مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این جلسه ضمن تشکر از مدیران عامل پیشین شرکت افزود: خداوند را شاکرم که کل فعالیت کاری خود را از ابتدا تاکنون در شرکت فولاد آلیاژی ایران سپری نمودم و هم اکنون نیز با عنوان مدیرعامل مشغول شده ام و امیدوارم با تلاش و همدلی که در وجود یکایک شما می بینم بتوانیم تولیدو فروش عقب افتاده را جبران و به انتظارات رئیس هیئت مدیره و سهامداران جواب شایسته ای بدهیم.

چایچی تحقق رکورد روزانه فروش در چند روز اخیر را نمونه ای از تبلور همدلی، صمیمیت و تلاش همکاران خواند و گفت: با شور و نشاط و همدلی می توانیم گام های قدرتمندی به سوی تعالی سازمان بردریم.

وی با اشاره به برخی محدودیت ها به همکاران نوید داد که با توجه به هدف گذاری های انجام شده و در صورت دستیابی به سود مورد انتظار در شش ماهه اول سال ۱۵ به میزان روز حقوق و در پایان سال نیز ۱۵ روز دیگر به همکاران پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران همچنین از مدیر منابع انسانی شرکت خواست تا شرایط انگیزشی را برای چهش های تولید و فروش مهیا نماید و نسبت به افزایش ضریب ریالی در پاداش های بهره وری، رکورد و … با نگاهی کاملاً مثبت عمل نماید.

در پایان مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران تنوع بالای تولید و کیفیت محصولات و فولاد آلیاژی را از جمله مزیت حضور و رقابت در سطح بین المللی دانست و گفت: الزام است تا به سمت تکنولوژی های روز و نوین گام برداریم وآموزش های پویا را سرلوحه کار همکاران قرار دهیم. همچنین سیستم های اطلاعاتی خود را کاملاً هم سو با خواسته مشتریان و تامین کنندگان بگماریم و ضمن توجه ویژه به موضوعات ذکر شده در جهت تامین پایدار مواد اولیه، توسعه محصول و بازارگام برداریم.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸
شناسه مطلب : 19915
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی