گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور برای ترمیم کابینه
به‌زودی حسن روحانی چهار وزیر جدید را به مجلس معرفی می‌کند تا کابینه‌اش را ترمیم کند.

به گزارش  چیلان ، مطابق این گزارش قرار است علی ‌اکبر حاج‌محمدی مشاورعالی ‌سازمان برنامه‌و‌بودجه برای وزارت راه و شهرسازی و برای نشستن به‌جای عباس آخوندی معرفی شود.

رضا ویسه، که همینک معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور و سابقه مدیریت بر سازمان توسعه و نوسازی صنایع‌ ایران را دارد احتمالا به‌جای محمدشریعتمداری بر مسند وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد نشست.

محمد شریعتمداری، وزیر فعلی این وزارت‌خانه هم برای وزارت‌ کار معرفی می‌شود که دوماه پیش علی‌ربیعی وزیرش استیضاح و برکنار شد.

فرهاد دژپسند، از مدیران ارشد در سازمان برنامه‌وبودجه هم برای وزارت اقتصاد و نشستن بر جای محمد کرباسیان که او هم چندی پیش توسط مجلس استیضاح و برکنار شده، معرفی می‌شود.

گفتنی است، به گفته حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بررسی استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار امروز این کمیسیون قرار داشت که البته شریعتمداری تاکنون در کمیسیون حضور نیافته است و اگر طراحان استیضاح قانع نشوند طرح استیضاح وزیر برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود و در غیر این صورت از دستورکار مجلس خارج می‌شود.

2

تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸
شناسه مطلب : 21554
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی