نفت و گاز سرو رونمایی کرد:بومی سازی محصول استراتژیک در صنعت خودروسازی/ محصول آنتی UV بومی سازی شد
شرکت نفت و گاز سرو موفق به بومی سازی و تولید محصول مهم و پرکاربرد آنتی UV مورد استفاده در صنایع رنگ و رزین و مورد استفاده در صنایع خودروسازی و پلیمر شد.

به گزارش  چیلان ، شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو که تولیدکننده محصول استراتژیک کاتالیست برای صنایع فولادسازی و پتروشیمی و پالایشگای است این بار نیز در راستای رسالت خود در بومی سازی محصولات جدید، در دومین نمایشگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان محصول جدیدی را رونمایی کرد که در صنایع خودروسازی استفاده می شود.

محصول مذکور که با نام تجاری Anti-UV292 شناخته می شود باعث جلوگیری از تخریب بافت پلیمری و شیمیایی رنگ شده و از تاثیر مخرب اشعه UV ممانعت می کند.

تا پیش از این تمام نیاز مصرف آنتی UV کشور از کشورهایی چون آلمان، ژاپن و چین وارد می شد که با تولید این محصولتوسط شرکت نفت و گاز سرو ، علاوه بر رفع نیاز کشور، از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری خواهد شد.

آنتی یو وی محصولی استراتژیک برای صنایع خودروسازی شناخته می شود که طبق نتایج آزمایشگاهی به دست آمده آنالیز عملکرد محصول آنتی UV شرکت نفت و گاز سرو با نمونه آلمانی برابری می کند.

همچنین شرکت نفت و گاز سرو در این نمایشگاه مدال برند ملی دانش بنیان و مدال اشتغال دانش بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت نمود.

گروه رسانه ای  چیلان  این موفقیت را به مدیران شرکت نفت و گاز سرو تبریک می گوید.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

2 199

2

تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
شناسه مطلب : 21637
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی